شهردار رویان خواستار پرداخت حق‌الزحمه ناجیان غریق شد

شهردار رویان از توابع استان مازندران خواستار پرداخت حق‌الزحمه ناجیان غریق شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر حسین‌زاده امروز یکشنبه سیزدهم آذر در همایش شهرداران استان که با حضور استاندار مازندران برگزار شد، با اشاره به معضل سگ‌های بدون صاحب در شهرهای مازندران اظهار کرد: تاکنون مدیریت شهرداری نور، رویان و ایزدشهر مسائل ساماندهی سگ‌های بدون صاحب و همچنین زباله را تا حدی حل کرده است.

وی افزود: در صورت امکان، با واگذاری عرصه‌ای از اراضی منابع طبیعی غرب یا شرق استان برای ساماندهی زباله به مانند سایت الیمالات، زمینه احداث این سایت را در این منطقه نیز فراهم کنیم.

حسین‌زاده با بیان اینکه با اجرای طرح دریا در سال جاری هشتمین شهر بدون غریق تحقق یافته است، گفت: با وجود موفقیت در اجرای طرح دریا با مدیریت مشارکتی فرمانداران و شهرداران سابق برای ساماندهی طرح و ناجیان غریق در مناطق ممنوعه شنا بیش از سه میلیارد تومان، یعنی حدود چهار درصد کل بودجه شهرداری هزینه شده و با توجه به نوروز پیشِ‌رو، طی چهار ماه آینده، درخواست مساعدت مالی و تامین حقوق ناجیان را از استاندار مازندران برای ادامه روند این طرح در سواحل رویان داریم.

شهردار رویان بیان کرد: با تامین اعتبار برای ساماندهی طرح دریا و تعمیر سرویس‌های بهداشتی و ارائه امکانات رفاهی و خدماتی به گردشگران در نوروز، می‌توان پیش از فصل مقرر نسبت به انجام آن اقداماتی را مدیریت کرد.

کد خبر 624432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.