آمار مثبت فرانسه و انگلیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌های جهانی

امروز دو دیدار از مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ برگزار می‌شود و تیم‌های ملی فرانسه-لهستان و انگلیس-سنگال به‌مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از انجام ۴۸ دیدار در مرحله‌گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز گذشته مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی آغاز شد و تیم‌های ملی فوتبال هلند و آرژانتین با برتری مقابل آمریکا و استرالیا به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند و باید به‌مصاف یکدیگر بروند.

امروز نیز دو بازی دیگر در مرحله یک‌هشتم نهایی انجام می‌شود؛ از ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های ملی فرانسه و لهستان در ورزشگاه الثمامه شهر دوحه و از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های ملی انگلیس و سنگال در ورزشگاه البیت شهر الخور برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

تیم‌ملی فرانسه در ۷ مرتبه اخیری که در مرحله یک‌هشتم نهایی حضور پیدا کرده، ۶ پیروزی و تنها یک شکست به‌ثبت رسانده و در طرف مقابل لهستان هر ۲ مرتبه‌ای که در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی بازی کرده را با شکست پشت‌سر گذاشته است.

تیم‌ملی انگلیس نیز در ۷ مرتبه حضور قبلی‌اش در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌های جهانی به ۵ برد رسیده و ۲ شکست نیز متحمل شده است؛ سنگال نیز پیش از این فقط یک‌بار به مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی رسیده بود که نتیجه آن شکست برای شیرهای ترانگا بوده است.

برنده تقابل بازی‌های امروز مرحله یک‌هشتم نهایی (فرانسه-لهستان) و (انگلیس-سنگال) در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به‌مصاف هم می‌روند.

کد خبر 624417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.