موضوع انتقال افراد بی‌خانمان به مددسراها را پیگیری می‌کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع ون‌های فرسوده را که با پلاک تاکسی، افراد بی‌خانمان را به مددسراها انتقال می‌دهند، پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه سیزدهم آذرماه_ در یکصدویازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به ون‌های فرسوده را که با پلاک تاکسی برای جمع‌آوری افراد بی‌خانمان و انتقال آن‌ها به مددسراها استفاده می‌شود، اظهار کرد: در مورد فرسودگی ون‌هایی که برای جابه‌جایی افراد بی‌خانمان استفاده می‌شود، گلایه‌هایی مطرح شده است که موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: میزان بارندگی در تهران کم شده است، البته به رانندگی در شرایط بارندگی عادت نداریم و ترافیک ایجاد می‌شود، بنابراین مردم با توجه به روزهای قبل از بارندگی به خیابان می‌آیند و شاهد ترافیک هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بزرگراه صیاد شیرازی (خروجی به سمت رسالت) ترافیک شدید و فشرده‌ای وجود داشت، اما آب‌گرفتگی‌های سطح شهر به صورت محلی است؛ پل‌ها و جوی‌های آب گاهی اوقات با توجه به ریختن زباله می‌گیرد و آب‌گرفتگی ایجاد می‌شود. اگر شبکه آب‌های سطحی تهران کار خود را به خوبی انجام نمی‌داد، شرایط وحشتناکی ایجاد می‌شد.

وی افزود: امیدواریم شاهد بارش باشیم و از برکات آن با توجه به شرایط کم‌آبی فعلی بهره‌مند شویم و مسائل آن را تحمل کنیم؛ چه مشکلاتی که شهرداری موجب ایجاد آن می‌شود و چه مشکلاتی که خودمان ایجاد می‌کنیم.

چمران گفت: چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در ساعات ابتدایی صبح امروز خاموش بود و این موضوع را نیز پیگیری می‌کنیم، امیدواریم پلیس در فعالیت این چراغ‌ها مداخله نکند، زیرا این چراغ‌ها با برنامه‌ریزی کار می‌کند و دخالت در کار آن‌ها مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

کد خبر 624361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.