احتمال رشد بیت کوین در روزهای آتی

تازمانی‌که بیت‌کوین پشت سطح مقاومتی داینامیک خود قرار گرفته باشد، احتمال تغییر روند وجود نخواهد داشت، احتمال شکستن این سطح در طی روزهای آتی وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیت‌کوین همچنان در پشت مقاومت خود قرار دارد و احتمال اینکه از این سطح عبور کند نیز وجود دارد. این رمزارز در روز جاری نیم درصد افت داشت اما اتریوم شاهد افت سه درصدی بود، سایر رمزارزها نیز وضعیت مشابه را داشتند، شاخص ترس و طمع نیز همچنان در سطح ترس قرار دارد.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۶ هزار ۹۷۳ دلار

تغییرات: افت ۰.۵۷ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۲۵۹ دلار

تغییرات: افت ۳.۱۰ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۹۱ دلار و ۹۹ سنت

تغییرات: افت ۰.۰۸ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۹۰ دلار

تغییرات: افت ۱.۰۵ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۱۰۴ دلار

تغییرات: افت ۰.۶۲ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۳۲۲ دلار

تغییرات: رشد ۰.۸۷ درصدی

پالیگان (Polygon): ۹۱ سنت

تغییرات: افت ۲.۰۴ درصدی

پولکادات (DOT): ۵ دلار و ۵۴ سنت

تغییرات: افت ۲.۰۴ درصدی

سولانا (SOL): ۱۳ دلار و ۴۶ سنت

تغییرات: افت ۱.۱۹ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۵۳۹ دلار

تغییرات: افت ۰.۸۳ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۳ دلار و ۶۴ سنت

تغییرات: افت ۰.۶۲ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

احتمال رشد بیت کوین در روزهای آتی

حمایت: ۱۴ هزار دلار، خط میانی و کف کانال نزولی.

مقاومت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار و سقف کانال نزولی.

پیش‌بینی: تا زمانی که بیت کوین پشت سطح مقاومتی داینامیک خود قرار گرفته باشد، احتمال تغییر روند وجود نخواهد داشت، احتمال شکستن این سطح در طی روزهای آتی وجود خواهد داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۳۸ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۹.۰۹ درصد

احتمال رشد بیت کوین در روزهای آتی

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۷۷۱ میلیارد ۶۳ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۳۶ میلیارد ۱۱۹ میلیون دلار

احتمال رشد بیت کوین در روزهای آتی

شاخص ترس و طمع

نسبت به روز گذشته کاهش یک واحدی داشته و در سطح ۲۷ واحد قرار گرفته است.

احتمال رشد بیت کوین در روزهای آتی


آمریکایی‌ها پیش‌بینی می‌کنند بیت کوین در شش ماه آینده به ۱۱,۵۰۰ دلار برسد

نتایج تحقیق منتشر شده توسط مورنینگ کانسالت (Morning Consult) نشان می‌دهد که پس از ورشکستگی FTX، بزرگسالان آمریکایی پیش‌بینی می‌کنند که بهای بیت کوین در شش ماه آینده تا ۱۱,۵۰۰ دلار کاهش یابد. گفتنی است که بهای پیش‌بینی شده برای بیت کوین در مقایسه با ماه گذشته ۵۶۰۰ دلار و در مقایسه با اوایل سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۵,۵۰۰ دلار کاهش یافته است.

جنسیس ۹۰۰ میلیون دلار به مشتریان جمینای بدهکار است

کارگزار ارزهای دیجیتال جنسیس ۹۰۰ میلیون دلار به مشتریان صرافی جمینای بدهکار است. افراد مطلع از این ماجرا گفته‌اند که جمینای در تلاش است تا این مبلغ را بازیابی کند. طبق این گزارش، صرافی جمینای در حال تشکیل کمیته‌ای برای طلبکاران است تا این دارایی‌ها را پس بگیرد.

بازار ارزهای دیجیتال یک زمستان بی‌پایان است

پل کروگمن، اقتصاددان ادعا کرد که کل بازار ارزهای دیجیتال وارد یک زمستان بی‌پایان شده است و هیچ‌گاه دوباره بازیابی نخواهد شد. وی به نظریه خود تاکید کرد و گفت مقاله او خشم تعداد کمی از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال را برانگیخته است.

کروگمن در مقاله خود ذکر کرد که حامیان ارزهای دیجیتال عقیده دارند که بلاک چین یک پیشرفت پیشگامانه است؛ با این حال او می‌گوید پاسخ قانع‌کننده‌ای درباره هدف این فناوری دریافت نکرده است.

علی بابا و آوالانچ وارد همکاری می‌شوند

علی بابا کلود، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت چینی شناخته‌شده علی بابا، به‌تازگی از همکاری خود با بلاک چین آوالانچ خبر داده است. براساس این همکاری، تیم علی بابا کلود ابزارهایی را جهت راه‌اندازی نودهای اعتبارسنجی شبکه آوالانچ در اختیار کاربران قرار خواهد داد، به این ترتیب توسعه‌دهندگان فعال در این شبکه بلاک چینی قادر خواهند بود در صورت نیاز به استفاده از منابع پردازشی و ذخیره‌سازی بیشتر از سرویس علی بابا کلود استفاده کنند.

ازبکستان مقررات صدور ارزهای دیجیتال را تصویب کرد

آژانس ملی پروژه‌های چشم‌انداز ازبکستان که زیر نظر نهاد ریاست‌جمهوری در این کشور فعالیت می‌کند، به‌تازگی مقرراتی را برای صدور، ثبت و عرضه ارزهای دیجیتال در بازار ارائه کرده است. دلیل اصلی این قانون‌گذاری فراهم‌کردن امکان جذب سرمایه از طریق ارزهای دیجیتال برای کسب‌وکارهای داخلی فعال در ازبکستان مطرح شده است.

بانک‌های مرکزی باید شروع به خرید بیت کوین کنند

به گزارش پولیتیکو، یک محقق اقتصادی دانشگاه هاروارد به نام متیو فرانی، در مقاله خود به بانک‌های مرکزی سراسر جهان توصیه کرده است که شروع به خرید بیت کوین کنند.

این محقق در مقاله خود نوشته است که بانک‌های مرکزی از نگهداری مقدار کمی بیت کوین سود می‌برند. متیو همچنین عقیده دارد که کشورهایی که با تحریم مواجه هستند یا احتمال دارد با تحریم مواجه شوند، باید حتی بیت کوین بیشتری به‌عنوان یک سرپناه جایگزین طلا خریداری کنند.

نقشه بازار

احتمال رشد بیت کوین در روزهای آتی

کد خبر 624323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.