گلایه شهروندان از ناایمن بودن جاده گلشهر+ پاسخ شهردار

عده‌ای از ساکنان و مسافرانی که همواره در جاده مواصلاتی گلشهر تردد دارند، نسبت به ناایمن بودن این مسیر گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساکنان گلشهر به ویژه در محله فیلاخص تا ساختمان قدیم شهرداری نسبت به خاموشی بلوار و تقاطع شهر که در دوره ششم شورای اسلامی شهر احداث شده و هنگام شب تاریک و خطرناک است، گلایه دارند.

شهروندان می‌گویند در این مسیر شبکه روشنایی و حتی شبرنگ وجود ندارد، دید بسیار ضعیف و تردد خطرناک است؛ آیا مسئولان شهرستان گلپایگان شب‌ها در این مسیر که محور مواصلاتی غرب به مرکز کشور و مسیر اصفهان به تهران، قم و کاشان و سایر شهرها است، تردد ندارند؟

آنها اظهار می‌کنند گویا تا خسارت جانی و مالی در این مسیر رخ ندهد و یک اتوبوس واژگون نشود، فکری برای ایمن‌سازی این مسیر انجام نمی‌شود.

عده‌ای از شهروندان شهر گلشهر و حتی مسافرانی که همواره در این مسیر تردد دارند در تماس با خبرگزاری ایمنا نسبت به ناایمن بودن جاده مواصلاتی شهر گلشهر انتقاد کرده‌اند و خواهان رسیدگی فوری مسئولان مربوطه هستند.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

ایمن‌سازی محدود مسیر با اجرای جداکننده‌ها

مصطفی محمودی، شهردار گلشهر در این خصوص به خبرنگار ایمنا گفت: طبق تفاهم‌نامه با اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان، اجرای روشنایی با اداره راهداری است، به طور مستمر پیگیر این موضوع هستیم و حتی فرماندار گلپایگان پیگیر موضوع از اداره راهداری استان شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰ سال از شهر شدن گلشهر می‌گذرد، افزود: پروژه ایمن‌سازی این مسیر امسال با اجرای جداکننده‌ها توسط شهرداری آغاز شده است تا بتوانیم در حد توان از وقوع حوادث متعدد جاده‌ای جلوگیری کنیم، اما کار اصلی با اداره راهداری است.

شهردار گلشهر خاطرنشان کرد: این مسیر مواصلاتی حادثه‌خیز و نیازمند رسیدگی فوری است.

کد خبر 624315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.