پیش‌بینی بورس فردا ۱۳ آذرماه ۱۴۰۱+ اخبار لحظه‌ای

پیش‌بینی می‌شود روند بازار فردا متعادل باشد و محدوده تغییرات در سطح دو تا سه هزار واحد مثبت قرار گیرد؛ در صورت برخورد به سطح یک میلیون ۴۲۰ هزار واحد لازم است مجدد این سطح مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار بورس امروز نتوانست از کانال یک میلیون ۴۱۷ هزار واحد حرکتی داشته باشد و تغییرات ۳۵۰ واحدی را داشته است، بازار پشت سطح یک میلیون ۴۲۰ هزار واحد قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود تا زمانی که از این سطح عبور نکند احتمال تغییرات مهمی نخواهد بود.

پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که روند بازار سرمایه تا زمانی که از این محدوده‌های مقاومتی عبور نکند، ارزش معاملات در سطح سه هزار میلیارد تومان باقی بماند و نرخ دلار نیز در همین محدوده ۳۶ هزار تومان نوسان کند؛ احتمال روند نوسانی در همین سطوح وجود خواهد داشت.

نرخ بهره اوراق در بازار بدهی فرابورس رشد چشمگیری داشته و در بازار بین بانکی نیز کاهشی مشاهده نشده است، لذا برای بازار فردا پیش‌بینی می‌شود روند بازار متعادل باشد و محدوده تغییرات در سطح دو تا سه هزار واحد مثبت قرار گیرد؛ در صورت برخورد به سطح یک میلیون ۴۲۰ هزار واحد لازم است مجدد این سطح مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 624191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.