دیدار نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید با خانواده شهدای مدافع امنیت گیلان

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهدای مدافع امنیت استان گیلان گفت: ایثار و جانفشانی شهدا ضامن استقلال، آزادی و یکپارچگی ملی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری با خانواده شهدای مدافع امنیت «حمزه علی‌نژاد»، «مجید یوسفی» و «حمید پورنوروز» در شهرستان‌های رشت، آستانه اشرفیه و لاهیجان دیدار و در جمع آن‌ها اظهار کرد: در هشت سال دوران دفاع مقدس با تقدیم ۲۲۰ هزار شهید موفق شدیم دشمنی که قصد تجزیه ایران را داشت، شکست دهیم. دشمن در این ۴۲ سال همه فشارها را از تحریم تا ترور دانشمندان هسته‌ای، نیروهای نظامی و پژوهشگران را بر مردم انقلاب تحمیل کرد و حالا به جایی رسیده که با به شهادت رساندن نیروهای بسیجی، به بدنه انقلاب اسلامی ضربه بزند.

وی گفت: دشمن به خیال باطل خود سعی دارد با ایجاد اغتشاشات و به شهادت رساندن جوان‌های ما مردم را بترساند تا از انقلاب دست بردارند، اما مانند همیشه به دست مردم غیور انقلابی شکست خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه استقلال، آزادی و یکپارچگی ملی با وحدت اجتماعی ایجاد می‌شود، تصریح کرد: ایثار و جان‌فشانی شهدا ضامن این اتحاد است. افرادی، بدون هیچ وابستگی به این نظام از مجاهدین حرم و حریم می‌شوند و در راه حفظ نظام اسلامی از هیچ تلاشی روی‌گردان نیستند و در مقابل نیز کسانی را داریم که دین نظام بر خودشان را ادا نمی‌کنند. بی‌شک شهیدان و ایثارگران مانند شهدای کربلا پوست، استخوان و گوشتشان مالامال از ایمان است و ایمان با عمق وجودشان آمیخته است.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه خداوند در قرآن به خانواده شهدا به‌خاطر صبوری و ایمانشان سلام فرستاده است، گفت: شهدا هر جایی که لازم بوده از انقلاب و اسلام دفاع شود بی‌منت و بی‌توقع، به مصداق مجاهدین فی‌سبیل‌الله سینه سپر کردند. هر کس گمان کند که می‌تواند خون شهدا را پایمال کند در گمراهی است، چراکه شهدا نزد پروردگار هستند و کسانی که نزد پروردگار باشند از قوام و پایداری و حیات جاودان برخوردارند و نه تنها از شهدا نام نیکشان می‌ماند، بلکه راهشان نیز ماندگار است.

کد خبر 624155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.