چهارمین کنگره بزرگداشت ۲۰۰ شهید مسجد فاطمیه برگزار می‌شود

مسئول پشتیبانی کنگره شهدای مسجد فاطمیه اصفهان گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) چهارمین کنگره بزرگداشت ۲۰۰ شهید مسجد فاطمیه اصفهان با عنوان «با این ستاره‌ها» در این مسجد برگزار می‌شود.

علی محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مراسم بزرگداشت ۲۰۰ شهید مسجد فاطمیه اصفهان با عنوان «با این ستاره‌ها» همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از روز یکشنبه سیزدهم آذرماه لغایت پنجشنبه هفدهم آذرماه از ساعت ۱۹ در این مسجد برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این کنگره را لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل امروز با تفکرات رزمندگان اسلام در دفاع مقدس، دانست و افزود: در این یادواره سعی شده با زبانی جدید و به ویژه استفاده از هنر این تفکرات را به نسل جوان منتقل کنیم، به همین دلیل در این کنگره نمایش‌هایی با محوریت جنگ تحمیلی اجرا و راویان دفاع مقدس به روایتگری خواهند پرداخت.

مسئول پشتیبانی کنگره شهدای مسجد فاطمیه اصفهان با اشاره به حضور سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار احمد وحیدی، وزیر کشور به عنوان میهمانان ویژه این کنگره، گفت: در این یادواره که به مدت چهار شب برگزار می‌شود، حجج‌الاسلام علی صغیرا، حسین آقامیری و محمد قربانی‌مقدم به سخنرانی خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه این کنگره برای چهارمین سال در اصفهان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نخستین کنگره شهدای مسجد فاطمیه در سال ۹۴ برگزار شد.

چهارمین کنگره بزرگداشت ۲۰۰ شهید مسجد فاطمیه برگزار می‌شود

کد خبر 624114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.