شورای تامین درباره درخواست استقلال تصمیم می‌گیرد

مدیرعامل باشگاه استقلال، روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که با فدراسیون فوتبال نامه‌نگاری می‌کند تا دیدار با پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار شود.

به گزارش ایمنا، دربی پایتخت از هفته دوازدهم لیگ برتر قرار است بیست‌ونهم آذرماه در استادیوم آزادی برگزار شود. درخصوص برگزاری این بازی با حضور تماشاگر، فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیرنده نیست و شورای تأمین استان تهران در این باره اظهارنظر خواهد کرد. به همین خاطر نامه باشگاه استقلال به این شورا ارجاع داده خواهد شد.

جالب این‌جاست در هفته‌هایی که بازی‌های لیگ برتر و لیگ یک بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شد، برخی از تیم‌ها موفق شده بودند از شورای تأمین مجوز، برگزاری بازی‌ها را با حضور تماشاگران بگیرند. از جمله این تیم‌ها فجر سپاسی و شمس آذر در لیگ یک بودند.

دیدارهای لیگ برتر و لیگ یک، ابتدای فصل به دلیل کرونا با حضور ۳۰ درصدی تماشاگر برگزار می‌شد اما طی هفته‌های پایانی منجر به جام جهانی با نظر شورای تأمین، بار دیگر حضور تماشاگران در استادیوم‌ها ممنوع شد.

باید منتظر ماند و دید که شورای تأمین به درخواست باشگاه استقلال چه پاسخی خواهد داد؛ در صورت نظر مثبت شورا، این موضوع به سود پرسپولیس هم خواهد بود، زیرا حضور تماشاگران دو تیم در بازی دربی ۵۰- ۵۰ است.

کد خبر 624088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.