اهمیت استفاده از دستگاه تسمه کش در بسته بندی انواع صنایع

امروزه صنایع مختلف به بسته‌بندی کالاهای خود اهمیت زیادی می‌دهند و از راه‌حل‌های گوناگونی برای این‌کار استفاده می‌کنند. یکی از راه‌کارهایی که برای استحکام بیشتر بسته‌بندی‌ها، پالت‌ها و کنار هم نگه‌داشتن کالاها به‌کار می‌رود، تسمه‌کشی است.

این عملیات به‌وسیله دستگاه تسمه کش انجام می‌شود. انواع مختلفی از دستگاه‌های تسمه کش در بازار موجود است که صنایع با توجه به شرایط و نیاز خود، گزینه مناسب را انتخاب و از آن استفاده می‌کنند. اما برای این‌که اهمیت به‌کارگیری دستگاه‌های تسمه کش و استفاده از قطعات تسمه کش اصل را درک کنید، با ما در ادامه همراه باشید.

دستگاه تسمه کش چیست؟

تسمه‌کش‌ها، دستگاه‌هایی هستند که از تسمه‌های پلاستیکی یا فلزی برای بستن بسته‌ها، پالت‌ها و کنار هم نگه‌داشتن کالاها استفاده می‌کنند، تا موجب افزایش استحکام و پایداری آن‌ها شوند. به‌این‌ترتیب، حمل‌ونقل و جابه‌جایی بسته‌ها و کالاها با بالاترین ایمنی انجام می‌شود و احتمال آسیب‌دیدگی آن‌ها تا حد زیادی کاهش می‌یابد. دستگاه‌های تسمه کش به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شوند که عبارتند از:

  • تسمه کش دستی
  • تسمه کش پرتابل
  • تسمه کش نیمه‌اتوماتیک
  • تسمه کش اتوماتیک
  • تسمه کش فول‌اتوماتیک

همچنین دستگاه تسمه کش پرتابل، خود شامل سه دسته شارژی، برقی و پنوماتیک است.

هریک از این تسمه‌کش‌ها، دارای یکسری ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی هستند و کاربردهای متفاوتی دارند.

اهمیت استفاده از دستگاه تسمه کش در بسته بندی انواع صنایع

کاربرد دستگاه تسمه کش در صنایع مختلف

تسمه‌کشی به یکی از متداول‌ترین راه‌کارهای یکپارچه‌سازی و بسته‌بندی در صنایع مختلف تبدیل شده است. دستگاه‌های تسمه کش به کاربران کمک می‌کنند تا به‌راحتی محصولات را در کنار یکدیگر نگه دارند، بسته‌ها را تقویت کنند و کالاها را در پالت‌ها برای حمل‌ونقل محکم کنند. آن‌ها برای صنایع، این امکان را فراهم می‌کنند تا کارایی‌شان را بهبود بخشند و در عین‌حال هزینه‌های نیروی کار خود را کاهش دهند. از مهم‌ترین صنایعی که از دستگاه‌های تسمه کش استفاده می‌کنند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصالح ساختمانی
  • ورق و کارتن سازی ها
  • لوازم خانگی
  • حمل‌ونقل و لجستیک
  • صنایع فلزی
  • غذا و نوشیدنی
  • نساجی
  • خودرو و قطعه سازی

یکی از صنایعی که در آن از دستگاه‌های تسمه کش، استفاده زیادی می‌شود، صنعت مصالح ساختمانی است. در بسیاری از موارد برای این‌که این مصالح را در کنار یکدیگر و روی پالت، محکم نگه دارند، آن‌ها را تسمه‌کشی می‌کنند. دستگاه‌های تسمه کش در کارخانه‌های کاشی ، سرامیک و بلوک های ساختمانی کاربرد فراوانی دارد و موجب استحکام بسته‌بندی این محصولات و راحتی حمل‌ونقل آن‌ها می‌شوند.

همچنین یکی دیگر از صنایعی که از دستگاه‌های تسمه‌کشی بهره می‌برد، صنایع سلولزی است. بر اساس نوع تولیدات می توان این صنعت را به سه دسته صنایع مادر، صنایع تبدیلی و صنایع محصول نهایی تقسیم کرد که در هر سه حالت راهکارهای تسمه کشی مناسب جهت بسته بندی انواع اشکال ورق و کارتن ارائه می شود. تسمه کشی در این صنعت از راهکارهای پر استفاده و ایمن برای محافظت تولیدات در حمل و نقل و انبارش است.

به‌دلیل افزایش و بهبود عملیات بسته‌بندی صنعت رو به رشد مواد غذایی و آشامیدنی، دستگاه‌های تسمه کش در این صنعت، کاربرد زیادی دارند. افزایش تقاضا برای مواد غذایی بسته‌بندی‌شده باکیفیت، سبب شده است که این صنعت از تسمه‌کش‌ها برای بالا بردن استحکام بسته‌ها جهت حمل‌ونقل استفاده کند.

همچنین استفاده صنعت حمل‌ونقل و لجستیک از دستگاه‌های تسمه کش، به‌دلیل نفوذ اینترنت، دستگاه‌های هوشمند و رشد کانال‌های خرده‌فروشی آنلاین رشد چشمگیری داشته است. زیرا بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند، کالاهای مورد نیاز خود را به‌صورت اینترنتی خریداری کنند. از این رو صنعت لجستیک و حمل‌ونقل، برای افزایش ایمنی کالاها، از دستگاه تسمه کش استفاده می‌کند تا به کالاها آسیبی وارد نشود و صحیح و سالم به مقصد برسند.

دیگر صنایعی که از آن‌ها نام بردیم نیز از دستگاه‌های تسمه‌کشی برای بالابردن ایمنی محصولات خود به‌منظور جلوگیری از آسیب و از بین‌رفتن آن‌ها در حین حمل‌ونقل استفاده می‌کنند.

اهمیت استفاده از قطعات تسمه کش اصلی

استفاده گسترده از دستگاه‌های تسمه کش در صنایع مختلف، سبب می‌شود که تامین قطعات یدکی آن‌ها نیز اهمیت پیدا کند. برخی از قطعات این دستگاه‌ها به‌دلیل استفاده مداوم یا در اثر عوامل دیگر، ممکن است مستهلک شوند یا آسیب ببینند. از این‌رو در دسترس‌بودن قطعات تسمه کش اصلی بسیار مهم است.

قطعات اصلی دستگاه‌های تسمه کش، از کیفیت بالاتری نسبت به قطعات تقلبی برخوردار هستند و طول عمر بیشتری دارند. همچنین استفاده از قطعات اورجینال موجب می‌شود که دستگاه تسمه کش شما، کارایی قبلی خود را به‌دست آورد و با حداکثر توان، عملیات تسمه‌زنی را انجام دهند.

استفاده از قطعات تسمه کش غیراصل و تقلبی می‌تواند باعث آسیب به دیگر اجزای دستگاه شود و هزینه سنگینی را به شما تحمیل کند. درست است که قیمت قطعات اصل معمولا گران‌تر از قطعات غیراصل است، اما مزایای آن موجب می‌شود که هیچ‌گونه نگرانی بابت کیفیت، طول عمر و کارایی آن نداشته‌باشید.

اهمیت استفاده از دستگاه تسمه کش در بسته بندی انواع صنایع

معرفی ایجی ‌پک

ایجی ‌پک یک فروشگاه اینترنتی دستگاه‌های بسته‌بندی از جمله تسمه کش و قطعات یدکی آن‌هاست. این فروشگاه به‌عنوان اولین و بزرگترین فروشگاهی است که به‌صورت آنلاین در این زمینه فعالیت می‌کند و کلیه دستگاه‌های خود را از برترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای جهان ارائه می‌دهد تا مشتریان بابت کیفیت دستگاه‌ها اطمینان خاطر داشته‌باشند. ایجی ‌پک با پشتوانه ۳۰ سال سابقه، یکی از واردکنندگان اصلی دستگاه‌های تسمه کش و قطعات آن‌ها به‌شمار می‌آید که بسیاری از صنایع، از دستگاه‌های این فروشگاه برای تسمه‌کشی کالاهای خود استفاده می‌کنند. از مهم‌ترین خدمات ایجی ‌پک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فروش انواع دستگاه‌های تسمه کش

ایجی پک با شناخت کامل از بازار و آگاهی از نیاز صنایع مختلف، انواع دستگاه‌های تسمه کش را از برندهای محبوب جهان مانند مسرسی، کامپک، زاپک، جوین‌پک، سایزار و … را در فروشگاه خود عرضه می‌کند و با قیمتی رقابتی و ضمانت‌نامه معتبر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برای خرید انواع تسمه کش از ایجی پک و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۹۹۵۸۸۱۸۱ تماس بگیرید یا به نشانی اینترنتی https://www.egpacks.com/ مراجعه نمایید.

فروش قطعات تسمه کش اصل

همان‌طور که گفتیم، یک‌سری از قطعات تسمه کش به‌مرور زمان و به دلایل مختلف، کارایی خود را از دست می‌دهند یا دچار مشکل می‌شوند. ایجی ‌پک برای رفاه حال مشتریان، کلیه قطعات یدکی اصلی دستگاه‌های تسمه کش خود را تامین می‌کند. با مراجعه به بخش قطعات تسمه کش در سایت ایجی پک می‌توانید قطعه یا قطعات مورد نیاز خود را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید و بابت کیفیت و اصل‌بودن آن‌ها مطمئن باشید.

خدمات و تعمیر دستگاه‌های تسمه کش

دستگاه‌های تسمه کش، پیچیدگی‌های خاص خود را دارند و اگر خراب شوند، به‌جز یک تعمیرکار ماهر و باتجربه، فرد دیگری نمی‌تواند، ایراد آن‌ها را برطرف کند. ایجی پک با علم به این موضوع و برای این‌که مشتریان هیچ‌گونه نگرانی برای تعمیر دستگاه‌های تسمه کش خود نداشته‌باشند، خدمات تعمیر این دستگاه‌ها را به‌صورت تخصصی و با بهره‌مندی از تعمیرکاران حرفه‌ای و باتجربه خود انجام می‌دهد. برای دریافت این خدمات با ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

دستگاه‌های تسمه کش به‌طور گسترده در صنایع مختلف مانند صنعت مصالح ساختمانی، ورق و کارتن سازی ها، لوازم خانگی، حمل‌ونقل و لجستیک، صنایع فلزی، غذا و نوشیدنی، نساجی، خودرو و قطعه سازی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها با استفاده از تسمه‌های فلزی و پلاستیکی موجب می‌شوند که ایمنی بسته‌ها برای جابه‌جایی تا حد زیاد افزایش پیدا کند و آسیبی به محصولات داخل آن‌ها وارد نشود. ایجی ‌پک به‌عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی انواع دستگاه و قطعات تسمه کش، در تمام مراحل خرید، نصب، نگهداری، تامین قطعات و تعمیر این دستگاه‌ها در کنار شما خواهد بود تا هیچ نگرانی در این رابطه نداشته‌باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و پشتیبانی با شماره تماس ۰۹۱۹۹۵۸۸۱۸۱ تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید به‌صورت آنلاین از فروشگاه ایجی ‌پک سفارشات خود را ثبت کنید.

کد خبر 624083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.