ادعای خبرنگار رسانه مطرح روسی: دیدار دوستانه سپاهان-زنیت ۱۴ بهمن‌ در نقش‌جهان

طبق ادعای خبرنگار رسانه مطرح روسی و به‌نقل از مدیرعامل باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه، تیم‌های فوتبال سپاهان و زنیت چهاردهم بهمن‌ماه سال‌جاری طی دیداری تدارکاتی در ورزشگاه نقش‌جهان به‌مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سال گذشته بود که باشگاه سپاهان اصفهان و زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه با یکدیگر قرارداد خواهرخواندگی امضا کردند، بعد از آن محمدرضا ساکت مدیرعامل به‌نقل از سایت باشگاه سپاهان و به‌دنبال سفر «بوریس بورمیستروف» سرکنسولگر روسیه به اصفهان، اعلام کرد که تیم‌های سپاهان و زنیت در راستای تقویت ارتباط و تعامل این دو باشگاه، ششم آذرماه در ورزشگاه نقش‌جهان مصافی دوستانه با یکدیگر خواهند داشت.

پس از آن، روز دهم آبان‌ماه اتحادیه فوتبال روسیه از برگزاری دیدار تیم‌های زنیت سنت‌پترزبورگ و اسپارتاک مسکو در روز ششم آذرماه در چارچوب رقابت‌های جام‌حذفی این کشور خبر داد. در ادامه صحبت‌هایی از سوی مسئولان باشگاه سپاهان درخصوص برگزاری بازی روز شنبه دوازدهم آذرماه در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف به گوش رسید.

با این حال به نظر رسید در این تاریخ نیز تیم‌های فوتبال سپاهان و زنیت به‌مصاف یکدیگر نخواهند رفت؛ چراکه تا این لحظه هیچ خبری از سوی باشگاه سپاهان درخصوص این دیدار منتشر نشده و اصلاً باشگاه زنیت، برنامه مشخصی برای انجام بازی دوستانه با تیمی ندارد.

از طرف دیگر یک خبرنگار روسی و از طریق باشگاه زنیت پیگیر این موضوع و دیدار دوستانه سپاهان و زنیت شد که وی اطلاعات جدیدی در اختیارمان قرار داد؛ ولادیسلاو شاپیرو خبرنگار سایت اسپرت ۲۴ روسیه ادعا کرد این دیدار به تاریخ دیگری منتقل شده است.

این خبرنگار با ارسال بخشی از صحبت‌های الکساندر مدودف مدیرعامل باشگاه زنیت که روز چهارشنبه نهم آذرماه در مصاحبه با سایت TASS انجام داده است نوشت: «الکساندر مدودف، مدیرعامل باشگاه زنیت اظهار کرد: زنیت به‌دلیل تغییر مکان مسابقات زمستانی RPL از دبی به ابوظبی در این تورنمنت شرکت نخواهد کرد. ما گزینه‌های کافی برای برخی از مسابقات دوستانه با مشارکت اسپانسرها داریم، به‌علاوه به احتمال زیاد در تاریخ سوم فوریه سال ۲۰۲۳ (۱۴ بهمن‌ماه سال جاری) با باشگاه ایرانی «سپاهان» بازی خواهیم کرد. جزئیات نهایی در حال هماهنگی است.»

خبرنگار روسی همچنین افزود: با این وجود، احتمال انجام مصاحبه جدیدی توسط مدیرعامل باشگاه زنیت و اعلام جزئیات دقیق‌تر از دیدار دوستانه سپاهان و زنیت وجود دارد اما منتظر روز جمعه چهاردهم بهمن‌ماه (سوم فوریه سال ۲۰۲۳) خواهیم بود.

کد خبر 624016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.