کره جنوبی ۲ _ پرتغال یک/صعود بنتو با شکست هموطنانش!

تیم ملی فوتبال کره جنوبی و پرتغال در آخرین بازی مرحله گروهی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت کره جنوبی با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال کره جنوبی و پرتغال در گروه H رقابت‌های جام جهانی قرار دارند که امروز _جمعه یازدهم آذرماه_ در آخرین بازی مرحله گروهی از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه اجو کیشن سیتی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت کره جنوبی با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

دیدار تیم‌های کره جنوبی و پرتغال

داور: فاکوندو تیو

ترکیب تیم فوتبال کره جنوبی: کیم سئونگ‌یو، لی کانگ‌این، کیم یونگ‌وون، کیم مون‌وان، کیم جین‌سو، هوانگ این‌بئوم، جانگ وو یونگ، سون هیونگ‌مین، وون کیونگ‌وون، لی‌جائه سونگ و چو جوئه‌سونگ.

سرمربی: پائولو بنتو

ترکیب تیم فوتبال پرتغال: دیوگو کاستا، ژائو کانسلو، آنتونیو سیلوا، په‌په، دیوگو دالوت، متئوس نونیز، روبن نوس، ویتینیها، ژوآئو ماریو، ریکاردو هورتا و کریستیانو رونالدو.

سرمربی: فرناندو سانتوس

کارت زرد:

کره جنوبی: لی کانگ این

کارت قرمز:

گل‌ها:

پرتغال: هورتا

کره جنوبی: کیم یونگ‌وون

شرح بازی: برخلاف تصور خیلی از افراد رونالدو در ترکیب اصلی پرتغالی‌ها قرار گرفته است، زمان زیادی از بازی نگذشته که هورتا گل نخست پرتغالی‌ها را به ثمر رساند. توپ و میدان در اختیار شاگردان سانتوس است، بازیکنان کره جنوبی در نخستین حمله خود به گل رسیدند، اما داور آفساید اعلام کرد. ۲۰ دقیقه از بازی گذشته و همچنان مسابقه با تک گل بازیکن پرتغال پیش می‌رود. کیم یونگ‌وون روی اشتباه رونالدو گل تساوی را به ثمر رساند، ستاره پرتغالی‌ها در این بازی عملکرد خوبی ندارد. همه بازیکنان پرتغال برای گلزنی جلو کشیدند. داور دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در نهایت این نیمه با تساوی یک بر یک تمام شد.

نیمه دوم: بازی در اختیار پرتغالی‌ها است، شاگردان بنتو برای اینکه شانس صعود را زنده نگه دارند تنها باید پیروز شوند. موقعیت بازیکنان پرتغال بیشتر از تیم حریف است، بازیکنان کره جنوبی با انگیزه خوبی بازی می‌کنند و از هواداران خود می‌خواهند بیشتر تشویق کنند. بازیکنان کره به خوبی رونالدو را مهار کردند، بازی به دقیقه ۶۰ رسید، اما در نیمه دوم موقعیت خطرناکی به وجود نیامده است. سانتوس بازیکنان با تجربه خود را به زمین آورد، گویا پرتغال هم برد می‌خواهد. با توجه به روز بد رونالدو، این بازیکن از زمین بیرون رفت. ۸۰ دقیقه از بازی گذشته، اما گویا تیمی قصد ندارد گلزنی کند. تغییراتی در ترکیب کره جنوبی هم به وجود آمد. در آخرین دقایق بازی شاگردان بنتو گلزنی کردند و بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود کره جنوبی تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۴: سئونگ یو شوت در محوطه جریمه بازیکن پرتغال را برگشت داد.

دقیقه ۲۹: دفع توپ بازیکن پرتغال، در محوطه جریمه کره جنوبی به رونالدو رسید که این بازیکن نتوانست موقعیت تک به تک را وارد دروازه سئونگ یو کند.

دقیقه ۴۲: بازیکن پرتغال شوتی به سمت دروازه کره جنوبی زد که سئونگ یو توپ را برگشت داد و مقابل رونالدو روی زمین آمد که ضربه سر این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶: شوت بازیکن کره جنوبی را کاستا برگشت داد.

شرح گل:

دقیقه ۵ (پرتغال): بازیکن پرتغال با جای گذاشتن یک بازیکن از سمت راست زمین نفوذی به محوطه جریمه کره جنوبی دارد که در نهایت با یک پاس رو به بیرون به هورتا، این بازیکن دروازه کره جنوبی را باز کرد.

دقیقه ۲۸ (کره جنوبی): بازیکن کره جنوبی توپی روی دروازه پرتغال فرستاد که توپ با برخورد به کمر رونالدو جلوی پای کیم یونگ‌وون زمین خورد و این بازیکن با استفاده از این موقعیت بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه ۹۰ (کره جنوبی): بازیکن کره جنوبی به محوطه جریمه پرتغال رسید و در حالی که سه نفر از بازیکنان حریف مقابل او بودند، کمی توپ را نگه داشت و زمانی که هیچانگ وارد محوطه جریمه پرتغال شد پاسی به این بازیکن داد و گل دوم کره به ثمر رسید.

کد خبر 623946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.