سوئیس_صربستان/ صلیب سرخ‌ها در اندیشه تکرار جام جهانی ۲۰۱۸!

تیم ملی سوئیس در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی باید برابر صربستان صف‌آرایی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز _جمعه یازدهم آذرماه_ از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران، دو تیم صربستان و سوئیس روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

هفته سوم گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر

دیدار تیم‌های صربستان و سوئیس

پنجشنبه _ یازدهم آذرماه

ورزشگاه: راس‌ابوعبود

داور: فرناندو راپالینی

بازی‌های اخیر (همه مسابقات):

صربستان:

صربستان ۳-۳ کامرون (جام جهانی ۲۰۲۲)

برزیل ۲-۰ صربستان (جام جهانی ۲۰۲۲)

بحرین ۱-۵ صربستان (دوستانه)

نروژ ۰-۲ صربستان (لیگ ملت‌های اروپا)

صربستان ۴-۱ سوئد (لیگ ملت‌های اروپا)

سوئیس:

برزیل ۱ - ۰ سوئیس (جام جهانی ۲۰۲۲)

سوئیس ۱-۰ کامرون (جام جهانی ۲۰۲۲)

کامرون ۱-۱ پاناما (دوستانه)

کامرون ۱-۱ جامائیکا (دوستانه)

کره جنوبی ۱-۰ کامرون (دوستانه)

پیش نمایش:

صربستان هنوز شانس مبارزه برای صعود به مرحله حذفی را دارد، اما آنها تردیدی ندارند که برای رسیدن جایگاه دوم جدول گروه خود کار سختی در پیش است.

در اولین بازی عقاب‌ها در جام جهانی، تیم ملی برزیل به راحتی آن‌ها را شکست داد و دو گل از ریچارلیسون، کار را برای صرب‌ها سخت کرد. علیرغم باخت در مسابقه اول، شاگردان دراگان استویکوویچ همچنان به جام جهانی امیدوار بودند و در نظر داشتند تا در مقابل کامرون به پیروزی برسند. با این حال در مسابقه دوم نیز نتیجه آن‌طور که انتظار می‌رفت رقم نخورد و آن مسابقه با تساوی سه بر سه خاتمه یافت.

در رقابت نهایی مرحله گروهی، صربستان شک ندارد که باید به پیروزی برسد. در صورت پیروزی کامرون برابر برزیل، صرب‌ها باید دست به دامن تفاضل گل شوند و احتمالاً به همین دلیل از صعود بازبمانند. این تیم از سمتی به صدرنشینی برزیل امید دارد و از سوی دیگر، ناچار است که سوئیس را شکست دهد.

سوئیس به لطف پیروزی یک بر صفر مقابل کامرون در اولین بازی خود در گروه G موقعیت بسیار خوبی برای صعود به مرحله حذفی دارد. اگرچه سوئیس برابر برزیل با یک گل شکست خورد، اما این نتیجه قابل‌انتظار بود و سوئیس روی سومین بازی خود حساب ویژه‌ای باز کرده است.

با این حال، اکوادور سه‌شنبه گذشته در موقعیتی مشابه سوئیس قرار گرفت، زیرا آنها فقط باید برابر سنگال از شکست اجتناب می‌کردند تا به مرحله حذفی برسند. با این حال سنگال به پیروزی رسید و توانست اکوادور را در مرحله گروهی حذف کند و خودش را به یک هشتم نهایی برساند.

دو تیم سوئیس و صربستان پیش از این تنها یک بار برابر هم قرار گرفتند که به جام جهانی ۲۰۱۸ بازمی‌گردد. در دوره قبل صربستان با نتیجه دو بر یک مغلوب شد و با کسب رده سوم، نتوانست به مرحله بعدی برسد و سوئیس را راهی یک هشتم نهایی کرد.

ترکیب احتمالی:

صربستان:

ساویچ، میلنکوویچ، ولیکوویچ، پاولوویچ، زیوکوویچ، ماکسیموویچ، لوکیچ، کاستیچ، تادیچ، ساویچ، میتروویچ

سوئیس:

زومر، رودریگز، الودی، آکانجی، ویدمر، فرولر، ژاکا، وارگاس، ساو، شقیری، امبولو

پیش‌بینی نتیجه:

صربستان ۰-۱ سوئیس

کد خبر 623867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.