کارلوس کی‌روش استعفا داد؟ + عکس

شنیده می‌شود کی‌روش از سمت سرمربیگری ایران استعفا داده است. همچنین صفحه معروف «قناة أبوظبی الریاضیة» امارات مدعی شد کارلوس کی‌روش از ایران جدا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با شکست ناباورانه مقابل آمریکا در بازی آخر مرحله گروهی، حالا باید منتظر تغییراتی در این تیم باشیم که در رأس آن، ماندن یا رفتن کارلوس کی‌روش یکی از مهم‌ترین مباحثی است که پیش آمده و در روزهای آینده قطعاً شدت خواهد گرفت.

از آنجا که فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود قرارداد کوتاه‌مدتی برای جام‌جهانی با کارلوس کی‌روش بسته است، با ناکامی ایران در جام‌جهانی، بعضی حواشی درباره جدایی وی از نیمکت سرمربیگری تیم ملی مطرح شد و از گوشه‌وکنار شنیده می‌شود که کی‌روش پیش‌دستی کرده و زودتر از اخراج شدن توسط فدراسیون فوتبال، از سمت خود استعفا داده است.

همچنین صفحه معروف «قناة أبوظبی الریاضیة» که متعلق به شبکه ابوظبی کشور امارات است، در خبری نوشت پس از ترک جام‌جهانی توسط تیم ملی ایران، فدراسیون فوتبال اعلام کرد که کارلوس کی‌روش، سرمربی این تیم، پس از پایان قرارداد کوتاه‌مدتش از تیم ایران جدا می‌شود.

کارلوس کی‌روش استعفا داد؟+عکس

کد خبر 623631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.