مشخصات گوشی جدید شیائومی منتشر شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تصاویری از گوشی شیائومی ۱۳ پرو منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های آن را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تصاویر منتشر شده از گوشی شیائومی ۱۳ پرو اطلاعاتی در مورد طراحی پنل پشتی و جلویی آن را آشکار می‌کند. به نظر می‌رسد که پنل پشتی آن به صورت خمیده است و یک ماژول دوربین مربعی در سمت چپ بالای دستگاه تعبیه شده است. تصویر پنل جلویی نیز صفحه‌نمایش منحنی با حاشیه‌های باریک در قسمت بالا و پایین را نشان می‌دهد. این محصول در سه رنگ سبز، آبی و سفید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی شیائومی ۱۳ پرو به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم همراه می‎‌شود. این محصول با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 اجرا می‌‏شود. گوشی جدید شرکت شیائومی دارای صفحه‌نمایش ۶.۷۳ اینچی E6 AMOLED با رزولوشن 2K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۱۹۰۰ نیت است. ضخامت این محصول ۸.۳۸ میلی‌متر و وزن آن ۲۲۹ گرم است.

انرژی مورد نیاز گوشی شیائومی ۱۳ پرو با استفاده از یک باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود و از فناوری شارژ سیمی ۱۲۰ وات پشتیبانی و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. گوشی ذکر شده دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX989 است که با دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی Samsung JN1 و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی Samsung JN1 همراه شده است.

کد خبر 623589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.