واکنش کی‌روش به حذف ایران از جام‌جهانی+عکس

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان پس از شکست ایران برابر آمریکا و حذف از مرحله‌گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در صفحه اینستاگرام خود متنی را خطاب به شاگردانش منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا ساعت ۲۲:۳۰ _سه‌شنبه هشتم آذرماه_ در ورزشگاه الثمامه شهر دوحه، سومین بازی مرحله گروهی (B) جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را برابر یکدیگر برگزار کردند و در پایان آمریکا با برتری یک بر صفر مقابل ایران راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد و ایران با سومی در گروه، وداعی تلخ با جام‌جهانی ۲۰۲۲ داشت.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی پس از شکست مقابل آمریکا و حذف ایران از رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در صفحه‌شخصی اینستاگرام خود، پستی را منتشر کرد و نوشت؛

بچه‌ها و دوستان عزیز، در فوتبال چیزی از بردهای اخلاقی وجود ندارد، اما زمانی‌که به رویاهای خود نرسید هیچ چیز غیراخلاقی وجود ندارد، تا جایی که با میل کامل و ذهنیت قهرمانی شجاعانه بهترین کار را انجام دادید. من به شما افتخار می‌کنم و یک بار دیگر در داخل و خارج از زمین فوق‌العاده بودید. این یک افتخار و افتخار بود که بخشی از این خانواده فوتبال بودم.
من معتقدم که شما سزاوار احترام کامل هستید؛ اعتبار برای هواداران کشور و فوتبال شماست. برای همه شما آرزوی شادی، آرامش، موفقیت و سلامتی دارم.

واکنش کی‌روش به حذف ایران از جام‌جهانی+عکس

کد خبر 623558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.