والدین شهدا مریدان واقعی مکتب حسینی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در دیدار با ایثارگران شهرستان رودبار با بیان اینکه والدین شهدا، مریدان واقعی مکتب حسینی هستند، گفت: بینش این عزیزان ورای هر منطقی و گویای عشق به نهضت عاشورا است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدرضا داوطلب با حضور در شهرستان رودبار با خانواده شهیدان والامقام «سیدحسن و سیدحسین بقایی‌نژاد»، «جانعلی سلخوری»، «نورمحمد نظامیوند» و «سیدسجاد حسینی» دیدار کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در این دیدارها شهیدان را ماندگار و مایه سربلندی و افتخار تمام ایرانیان دانست و اظهار کرد: بی‌شک خانواده‌های شهدا به ویژه پدران و مادران آنها گنجینه‌های معنوی نظام اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه والدین شهدا، مریدان واقعی مکتب حسینی هستند، افزود: فرزند، عزیزترین هدیه خداوند به هر فردی است و گذشتن از ثمره عمر و جان در راه حفظ اسلام و وطن بینشی ورای منطق و عقل را طلب می‌کند و پدران و مادران شهیدان چشمه‌های زلال این دریای معرفت و عاشقان نهضت عاشورا هستند.

داوطلب همچنین در ادامه با جانبازان معزز ۷۰ درصد «یوسفعلی یوسفی» و «منصور افضلی» نیز دیدار کرد و با اشاره به اهمیت و الزام تکریم و توجه به این یادگاران دوران دفاع‌مقدس افزود: جانبازان و آزادگان تاریخ شفاهی ایران اسلامی و زبان گویای ارزش‌های آن هستند.

وی جانبازان را طلایه‌داران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: این فرهنگ یک فرهنگ قرآنی، عاشورایی و میراث اهل بیت (ع) در جامعه است و تا زمانی که زنده باشد، آرامش، امنیت، استقلال، آزادی و عزت میهن اسلامی استمرار خواهد داشت.

کد خبر 623493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.