مزیت‌های رزرو بلیط هواپیما از سفرمارکت چیست؟

جست‌وجوی بلیط هواپیما ارزان گاهی اوقات می‌تواند پایان ناپذیر باشد و اغلب به این سوال منتهی می‌شود: «چگونه می‌توان به سادگی و بدون ساعت‌ها جستجو ارزانترین بلیط هواپیما را پیدا کرد؟» پاسخ این است: سفرمارکت.

در واقع سفرمارکت یک موتور جستجو است که تمام گزینه‌های موجود را به شما نشان می‌دهد و دیگر نیازی نیست ساعت‌ها در سایت‌های مختلف بگردید. در این مطلب قصد داریم ببینیم که مزیت های رزرو بلیط هواپیما از سفرمارکت چیست. در ادامه نگاهی به موتور جستجوی سفرمارکت و همچنین مزایای آن می‌اندازیم.

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

بالاخره لحظه موعود فرا رسید! رئیس شما درخواست تعطیلات شما را تایید کرد و زمان رزرو بلیط هواپیما است. شما بلیط هواپیما را از طریق روش های زیر می توانید تهیه کنید:

  • خرید مستقیم از شرکت هواپیمایی
  • موتورهای جستجو
  • آژانس مسافرتی

بسیاری از مردم جستجوی خود را با واژه قیمت بلیط هواپیما در گوگل آغاز می‌کنند. در این شرایط موتور جستجوی موفق سفرمارکت ظاهر می‌شود. سفرمارکت با میلیون‌ها بازدیدکننده در روز، می‌تواند یک منبع خوب برای یافتن بلیط مد نظرتان باشد.

سفرمارکت یک موتور جستجو در حوزه گردشگری است. این موتور جستجو برای زمان و مقصد انتخابی سفر شما، لیستی از بلیط هواپیما، بلیط قطار، ویلا و هتل‌های موجود را ارائه می‌کند. با این کار شما می‌توانید با مقایسه میان این گزینه‌ها، بهترین مورد را انتخاب کنید. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست به تمام سایت‌های موجود سر بزنید و قیمت‌ها را نگاه کنید تا ارزانترین بلیط هواپیما را پیدا کنید. در سفرمارکت تنها با یک کلیک ساده، تمام بلیط‌های موجود در تعداد زیادی سایت معتبر به شما نمایش داده خواهد شد. برای سفر به تمام نقاط جهان می‌توانید بلیط هواپیما خود را با بهترین ایرلاین‌های پرواز خارجی از سایت سفرمارکت به صورت آنلاین خریداری کنید و اطلاعات پرواز خود را در همان لحظه دریافت کنید.

البته اشتباه نکنید! سفرمارکت تنها محدود به سفرهای خارجی نیست. برای تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهرهای مختلف ایران نیز ایرلاین‌های پرواز داخلی متنوعی وجود دارند. شما با سفرمارکت می‌توانید خرید پرواز از بهترین ایرلاین‌های مختلف پرواز داخلی را نیز تجربه کنید و همواره با بهترین قیمت و کیفیت به تمام نقاط ایران سفر داشته باشید.

مزیت های رزرو بلیط هواپیما از سفرمارکت چیست

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت چه مزیت‌هایی دارد؟

در کل دنیا، سفر هوایی همیشه در لیست سفرهای پرطرفدار بوده است. این نوع سفر معمولا سریع‌ترین و راحت‌ترین گزینه به شمار می‌رود. ممکن است ندانید اما حوادث سفر با هواپیما بسیار کم‌تر از سفرهای زمینی و ریلی هستند! این نوع سفر ممکن است گاهی گران‌ترین گزینه باشد، اما با بلیط لحظه آخری و خرید بلیط هواپیما در سفرمارکت می‌توانید سفری ارزان با هواپیما را تجربه کنید. به عبارتی اولین مزیت سفرمارکت این است که ارزانترین بلیط هواپیما را در اختیار شما می‌گذارد.

البته اگر بلیط لحظه آخری پیدا نکنید، از دیگر راه‌های ارزان سفر کردن با هواپیما خرید بلیط هواپیما اکونومی یا همان اقتصادی به جای پرواز بیزنس است. فراموش نکنید که در بعضی از مسیرها گاهی حتی خرید بلیط هواپیما، تفاوت بسیار کمی با هزینه سفر زمینی دارد و در این حالت سفر هوایی گزینه ایده‌آلی است. سفر با هواپیما برای مقاصد خارج از کشور و مقاصد داخلی با مسافت زیاد در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد.

در سفرمارکت شما می‌توانید بلیط هواپیما را به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک ساده رزرو بکنید. خرید آنلاین بلیط هواپیما در سفرمارکت شکل بسیار ساده‌ای برای شما عزیزان دارد. فرقی ندارد که سفر شما داخلی باشد یا خارجی، فقط کافی است مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و سپس با تعیین تاریخ رفت و برگشت و تعداد بلیط، لیست پروازهای موجود را مشاهده کنید. پس می‌توانیم به کاربرپسند بودن و سادگی فرآیند خرید نیز به عنوان یک مزیت اشاره کنیم.

از مزیت وجود فیلترهای سفرمارکت نیز نباید غافل شویم. شما با اعمال فیلترهای بیشتر می‌توانید نوع ایرلاین دلخواه خود، محدوده زمانی ساعت پرواز، تعداد توقف‌های پرواز و فرودگاه‌های مبدا و مقصد را نیز انتخاب کنید. همچنین در این موتور جستجو شما امکان اعمال فیلتر قیمت از کم به زیاد را دارید و می‌توانید تعداد زیادی بلیط ارزان هواپیما پیدا کنید. پس از انتخاب پرواز دلخواه خود، با انتخاب گزینه «خرید از چند وبسایت» بدون هیچ واسطه‌ای به سایت فروشنده خواهید رفت و خرید خود را عملی می‌کنید.

ناگفته نماند که در سفرمارکت شما فقط از یک آژانس خرید نمی‌کنید و بلیط‌های مد نظر شما از میان تعداد زیادی سایت لیست می‌شوند. اینگونه با امکان مقایسه، وقت شما حفظ می‌شود. پشتیبانی نیز در خدمت شما همراهان گرامی است تا به سوالاتتان پاسخ دهد.

چه نوع بلیط‌های هواپیمایی در سفرمارکت قابل خریداری هستند؟

مزیت های رزرو بلیط هواپیما از سفرمارکت چیست

احتمالا تا کنون در فرایند خرید بلیط هواپیما، نام بلیط هواپیما چارتر و بلیط هواپیما سیستمی را دیده‌اید. بلیط چارتر هواپیما بهترین راه برای خرید یک پرواز ارزان است. زمانی که یک آژانس مسافرتی، بلیط‌های هواپیمای یک شرکت هواپیمایی را در مقیاس بالایی می‌خرد، شامل تخفیف خواهد شد. به همین دلیل می‌تواند بلیط‌ها را با قیمت کم‌تری به مسافران خود بفروشد. به این نوع بلیط، چارتر می‌گویند. تنها مشکلات بلیط چارتر این هستند که قیمت آن برای کودک و بزرگسالان یکسان است و امکان استرداد نیز ندارد. به همین دلیل بهتر است پیش از خرید بلیط چارتری از قطعی بودن سفر خود مطمئن باشید. از طرف دیگر بلیط سیستمی غالبا قیمت بالاتری دارد، اما امکان استرداد وجه در این روش از خرید بلیط هواپیما فراهم است. با خرید بلیط سیستمی هواپیما، قیمت بلیط برای بزرگسال، کودک و نوزاد نیز متفاوت است و این بدان معناست که افراد با سن پایین‌تر هزینه کم‌تری برای بلیط سیستمی پرداخت می‌کنند. در صورت خرید بلیط چارتر چنین تفاوتی نیست.

حال یک گزینه سوم نیز در این میان به وجود آمده است. این گزینه به نوعی زیرمجموعه بلیط چارتر است. اگر اهل سفر رفتن باشید و یا در برنامه خود به صورت روتین این عادت خوب را گنجانده‎ باشید احتمالا با خرید بلیط لحظه آخری زیاد درگیر بوده‌اید! پرواز لحظه آخری بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما است. در واقع در این حالت هر قدر به زمان پرواز نزدیک می‌شوید، قیمت بلیط کم می‌شود و امکان خرید بلیط هواپیما با قیمتی بسیار پایین‌تر برای شما فراهم می‌شود. چرا که چارترکننده نمی‌خواهد هواپیما با صندلی خالی پرواز کند و ضرر کند.

آیا با خرید از سفرمارکت امکان استرداد بلیط هواپیما فراهم است؟

بله. این موضوع یکی از مزایای خرید از سفرمارکت است. با وجود اینکه سفرمارکت یک موتور جستجو است، اما در صورتی که قصد استرداد بلیط را داشته باشید می‌توانید با همکاران ما در پشتیبانی تماس حاصل کنید تا شما را راهنمایی کنند. اگر پس از خرید بلیط هواپیما، به هر دلیلی از خرید خود منصرف باشید، می‌توانید طبق قوانین ایرلاین پرواز خود، نحوه استرداد بلیط هواپیما را ببینید و همه یا بخشی از هزینه آن را پس بگیرید. البته این موضوع مشروط به آن است که بلیط شما چارتر نباشد.

نوع استرداد و مبلغی که به شما بازگردانده می‌شود بسته به قوانین هر ایرلاین، تفاوت دارد. پس برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما در هر ساعت از شبانه روز به سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت مراجعه کنید و بلیط هواپیما خود را از بهترین ایرلاین‌ها با بهترین قیمت خریداری کنید. در صورت بروز هر گونه سوال در مراحل رزرو آنلاین یا نیاز به استرداد بلیط هواپیما می‌توانید با پشتیبانی تماس گرفته و با همکاران ما در سفرمارکت در ارتباط باشید.

کد خبر 623322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.