طرح جامع شهر نیازمند بازنگری است

شهردار زرند با تأکید بر بازنگری طرح جامع شهر از سوی راه و شهرسازی، گفت: تخصیص قیر رایگان برای بافت‌های فرسوده، معابر مسکن مهر و کمک جهت بازآفرینی محلات قدیمی شهر، مطالبه جدی شهرداری از راه‌ و شهرسازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاءالدینی امروز- سه‌شنبه هشتم آذرماه- در دیدار با مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، اظهار کرد: به دلیل قرار گرفتن شهر زرند در مسیر ترانزیتی جنوب به شمال و حجم بالای محموله‌های ترافیکی، خواستار همکاری این اداره جهت تخصیص اعتبارات لازم برای آسفالت ورودی‌های شهر زرند هستیم.

وی تسریع در انعقاد قرارداد و بازنگری در طرح جامع شهر زرند را خواستار شد و افزود: تخصیص قیر رایگان برای بافت‌های فرسوده، تخصیص اعتبار جهت بازنگری طرح تفصیلی، تخصیص قیر جهت آسفالت معابر مسکن مهر، کمک جهت بازآفرینی محلات قدیمی شهر و تسریع در بازنگری طرح تفضیلی شهر از دیگر خواسته‌های شهرداری است.

شهردار زرند با اشاره به آمادگی شهرداری در راستای رفع مشکلات شهری، خاطرنشان کرد: امیدوارم با همکاری و قول مساعد مدیر کل راه و شهرسازی شاهد رفع مشکلات شهروندان زرندی باشیم.

ضیاءالدینی ادامه داد: شهروندان چشمان بیدار شهرداری هستند و اگر درخواستی به شهرداری ارائه می‌دهند باید با دقت و سرعت به انجام برسد.

وی با بیان اینکه تعامل و ارتباط مستمر با شهروندان ارائه خدمات شهری را ارتقا می‌دهد، تصریح کرد: خدمات شهری پیشانی فعالیت‌های شهرداری است و هرچه این نهاد قوی‌تر عمل کند، زمینه برای کسب رضایت بیشتر شهروندان فراهم می‌شود.

شهردار زرند گفت: با همکاری نیروهای شهرداری خدمات خوبی به شهروندان ارائه شده است و انتظار داریم این فعالیت‌های ادامه‌دار باشد تا رضایتمندی آنان حاصل شود.

ضیا الدینی با بیان اینکه دوران پیشرفت شهرداری فرا رسیده است و همه باید در این راه به کمک این نهاد مردمی بیایند، افزود: افراد سودجو تلاش دارند شهرداری را در بین شهروندان تخریب کنند، اما باید با فعالیت‌های شبانه‌روزی این توطئه‌ها را خنثی کنیم.

کد خبر 623186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.