جذب ۳۴۸ نفر در دانشگاه‌ جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان

رئیس دبیرخانه جذب مدرسان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علمی‌کاربردی اصفهان گفت: جذب مدرس برای دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان در ۵۵ گروه آموزشی انجام می‌پذیرد؛ ظرفیت جذب اختصاص داده شده به استان ۳۴۸ نفر است.

پدرام پورشبانان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز جذب مدرسان در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان اظهار کرد: متقاضیان جذب به صورت مدرس در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از سه‌شنبه _اول آذرماه_ تا سه‌شنبه _پانزدهم آذرماه ۱۴۰۱ _ می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند. جذب مدرس در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان در ۵۵ گروه آموزشی در رشته‌های مختلف انجام می‌پذیرد و ظرفیت جذب اختصاص داده شده به استان ۳۴۸ نفر است.

وی افزود: هزینه ثبت‌نام در این فراخوان مبلغ دو میلیون ریال معادل ۲۰۰ هزار تومان است؛ متقاضیان جذب ابتدا باید در سامانه جذب با کد ملی و شماره همراه ثبت‌نام کنند.

سامانه ثبت‌نام مدرسان دانشگاه علمی‌کاربردی

این مقام مسئول دانشگاه علمی‌کاربردی استان اصفهان گفت: متقاضیان جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان باید کلیه مدارک مربوط و سوابق علمی، پژوهشی، اجرایی، تدریس و دوره‌های آموزشی که موفق به طی آن شده‌اند را در سامانه جامع جذب دانشگاه علمی‌کاربردی بارگذاری کنند. لازم به ذکر است حداقل مدرک مورد نیاز برای شرکت در این فراخوان مدرک کارشناسی‌ارشد است.

وی ادامه داد: مدارک پس از بارگذاری در سامانه توسط هیئت تخصصی جذب، بررسی و اعتبارسنجی خواهد شد سپس براساس امتیاز کسب شده به میزان سه برابر ظرفیت از متقاضیان دعوت به مصاحبه خواهد شد.

پورشبانان تصریح کرد: در مرحله دعوت به مصاحبه از متقاضیان مصاحبه تخصصی به عمل خواهد آمد، سپس نفرات اصلی (افرادی که بالاترین نمره را در مصاحبه کسب کرده‌اند.) به میزان یک برابر ظرفیت به گزینش معرفی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: برای پذیرفته‌شدگان دوره آموزشی یک روزه برگزار خواهد شد که آمادگی لازم برای حضور در کلاس‌های درس را پیدا کنند. اطلاع‌رسانی مراحل جذب از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی انجام خواهد شد.

رئیس دبیرخانه جذب مدرسان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علمی‌کاربردی استان اصفهان ادامه داد: فراخوان برای تدریس دروس تخصصی شانزده‌گانه معارف و دروس دفاع مقدس از طرف دفتر نهاد مقام معظم رهبری انجام خواهد پذیرفت و جذب در این رشته‌ها از طریق ستاد مرکزی جذب صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: از شیوه‌های جذب در دانشگاه علمی‌کاربردی می‌توان به جذب مدرسان خبره اشاره کرد که این نوع جذب، مختص رشته‌هایی است که مدرک دانشگاهی ندارد. افراد خبره در این رشته‌ها باید سابقه ۱۰ سال اشتغال در آن رشته را ارائه دهند جذب مدرسان خبره به صورت متمرکز از طریق ستاد مرکزی جذب انجام می‌شود.

پورشبانان در پایان تصریح کرد: در رابطه با جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها نیز افرادی که تاییدیه هیأت مرکزی جذب را داشته باشند می‌توانند بدون گذراندن مراحل مجوز را تدریس را دریافت کنند.

کد خبر 622854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.