تصمیم ناگهانی‌ کی‌روش در جام‌ جهانی!+عکس

سرمربی تیم فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام‌ جهانی ۲۰۲۲ قطر بازیکنان مدنظر خود برای دیدارهای تدارکاتی را روی نیمکت ذخیره نگه داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران هم‌اکنون به‌عنوان یکی از مدعیان صعود به مرحله بعد رقابت‌های جام‌جهانی قطر در گروه B و جایگاه دوم به سر می‌برد. ملی‌پوشان کشورمان در نخستین بازی خود با نتیجه ۶ بر دو مغلوب تیم انگلیس شدند؛ بیشتر کارشناسان معتقد بودند ترکیب اصلی کی‌روش برای مصاف با سه‌شیرها ایرادهای فنی زیادی داشته است.

در دومین بازی از رقابت‌های گروه B تیم ملی ایران روبه‌روی ولز به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کرد، نکته جالب توجه این است که سرمربی تیم کشورمان در مقابل حریف نه چندان پر مهره خود دست به تغییر ترکیب اولیه زده بود. صادق محرمی و سامان قدوس ازجمله بازیکنانی هستند که در پست دفاع راست و هافبک برای ایران پا به توپ می‌شوند و هر دوی آن‌ها نیز لژیونرهای فوتبال ایران محسوب می‌شوند.

قدوس یکی از هافبک‌های خوش‌تکنیک و خلاق تیم کشورمان است که در زمان اسکوچیچ پای ثابت ترکیب تیم ملی بود، کی‌روش هم در مسابقات تدارکاتی اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی او داشت اما برای رقابت‌های قطر بازی‌های ایران را از روی نیمکت دنبال کرد.

صادق محرمی نیز مدافع راست و یکی از مهره‌های اصلی کی‌روش در دیدارهای دوستانه به شمار می‌رفت که این موضوع، رامین رضائیان را به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل کرده بود اما پس از بازی با انگلیس سرمربی تیم کشورمان او را هم به نیمکت ذخیره اضافه کرد.

درهر حال به نظر می‌رسد کی‌روش پس از انتقادهای شدیدی که پس از مصاف با انگلیس به او وارد شد نوع دیدگاه خود را تغییر داده است و شاید هم در نظر دارد از این دو بازیکن در مراحل بعد و با سبک‌های متفاوت‌تری استفاده‌کند.

تصمیم ناگهانی‌ کی‌روش در جام‌جهانی!+عکس

کد خبر 622833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.