ضرورت پیگیری برخوردهای نامناسب اخیر با دست‌فروشان مترو

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخوردهای نامناسبی با برخی از دست‌فروشان مترو انجام شده و ضروری است پیگیری‌های لازم در این زمینه به‌سرعت انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز یکشنبه ششم آذر، در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان مطرح‌شده در یکصد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران خطاب به معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، اظهار کرد: ایستگاه‌های مترو دست‌کم تا ساعت ۲۲:۳۰ باید فعالیت داشته باشند، اما در بسیاری از خطوط از ساعت ۲۲ به بعد هیچ قطاری حرکت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از پله‌های برقی مترو در ایستگاه‌ها غیرفعال است و نیاز به تعمیر دارد، ادامه داد: این مشکل موجب شده سالمندان ناراحت و ناراضی شوند که باید به آن رسیدگی و توجه شود.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برخوردهای اخیر با دست‌فروشان مترو، تصریح کرد: برخوردهای نامناسبی با برخی از دست‌فروشان مترو انجام شده و ضروری است پیگیری‌های لازم در این زمینه به‌سرعت انجام شود.

وی افزود: پس از شنیدن گزارش نظارتی شش‌ماهه نخست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک در لایحه اصلاح بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به احداث تراموا در شهر و ۲۰۰ میلیارد تومان هم به خط ۱۰ مترو شهری اختصاص یافته است.

نجفی خاطرنشان کرد: با توجه به نامناسب بودن وضعیت کنونی خطوط مترو که میراث گذشتگان است، بهتر است این ردیف بودجه به اورهال و بازسازی واگن‌ها اختصاص یابد.

کد خبر 622799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.