بهسازی و نصب ۲۵۰ تابلو در معابر سطح شهر زرند

شهردار زرند گفت: طی سه ماه گذشته بیش از ۲۵۰ تابلو در سطح معابر شهر بهسازی، تعویض و نصب شده است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساماندهی و تعویض تابلوهای سطح شهر در راستای تأمین رفاه و جلوگیری از سردرگمی شهروندان در حال بهسازی و ترمیم است.

وی افزود: بعد از بازدید کارشناسان شهرداری نسبت به نصب تابلو در معابری که تابلوی شناسایی نداشت، اقدام شد.

شهردار زرند با بیان اینکه طی سه ماهه گذشته بیش از ۲۵۰ تابلو در سطح معابر بهسازی، تعویض و نصب شده است، خاطرنشان کرد: ساماندهی تابلوها یکی از مطالبات شهروندان و مهمترین ابزار برای دستیابی به آدرس دقیق است.

ضیاءالدینی اضافه کرد: امیدوارم با نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری بتوانیم بخشی از مشکلات شهروندان، دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادرسان را در مواقع ضروری رفع کنیم.

وی از آغاز عملیات نصب فانوس چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در چهارراه شهید مطهری خبر داد و تصریح کرد: رعایت قانون و نصب علائم راهنمایی رانندگی یکی از راه‌های کاهش تصادفات و آسیب رسیدن به شهروندان و خودروها است.

شهردار زرند گفت: ساماندهی ماژول‌ها و نصب یک فانوس سه‌تایی در قسمت بالایی چراغ‌ها علاوه بر افزایش زیبایی موجب تمرکز بیشتر راننده در زمان رانندگی می‌شود.

ضیاءالدینی افزود: تأمین آسایش و امنیت شهروندان، روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی مهمترین اهداف شهرداری زرند از اجرای این طرح است.

کد خبر 622785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.