عصرانه خبری شهرهای ایران در ششم آذرماه

در این بسته خبری از آسفالت ۵۵ هزار مترمربع از خیابان‌های شهر دو گنبدان تا اجرای طرح جهادی آسفالت‌ریزی در سمنان و راه‌اندازی نخستین آبنمای موزیکال ملایر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۵۵ هزار مترمربع از خیابان‌های شهر دو گنبدان آسفالت شد

رضا قشقایی، شهردار دوگنبدان گفت: عملیات اجرایی روکش و آسفالت ۵۵ هزار متر مربع از معابر و خیابان‌های این شهر امسال اجرا شده است.

نخستین آب‌نمای موزیکال ملایر راه‌اندازی می‌شود

مجید فرجی، شهردار ملایر گفت: نخستین آب‌نمای موزیکال شهر ملایر به صورت کف خشک در مجموعه تفریحی توریستی مینی ورلد راه‌اندازی می‌شود.

تداوم اجرای طرح جهادی آسفالت‌ریزی در سمنان

حجت‌الله ذوالفقاری، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان از تداوم اجرای طرح جهادی آسفالت‌ریزی در این شهر خبر داد.

اجرای طرح خط‌کشی ایستگاه‌های تاکسی در ساری

سجاد اسدی زغالچالی، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهری شهرداری ساری از خط‌کشی و ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی مسیر خیابان‌های بلوار خزر، معلم و پیروزی خبر داد.

آمادگی شهرداری برای توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: شهرداری آماده همکاری با مخابرات به منظور توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی است.

جمع‌آوری معتادان متجاهر جزو وظایف شهرداری نیست

نعمت یاورپور، شهردار لوندویل گفت: جمع‌آوری معتادان متجاهر جزو وظایف شهرداری نیست و وظیفه سازمان بهزیستی است، در حالی که این سازمان با وجود داشتن امکانات برای ساماندهی معتادان اقدام نمی‌کند و مسئولیت و وظیفه ذاتی خود را به نحو احسن انجام نمی‌دهد.

اتمام طرح جامع شهر رزن

احمد محمدی‌راستی، شهردار رزن گفت: فرآیند تهیه طرح جامع شهر به پایان رسیده است و امیدواریم با هماهنگی راه و شهرسازی، مشاور جذب و بازنگری انجام شود.

سد معبر وانت بارهای دوره‌گرد در صدر درخواست شهروندان قزوینی

بررسی‌های آماری سامانه ۱۳۷ در آبان‌ماه نشان می‌دهد سد معبر وانت باران و دست‌فروشان دوره گرد، بیشترین درخواست شهروندان از مدیریت شهری بوده است.



کد خبر 622699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.