تداوم وضعیت خنثی در بازار کریپتوکارنسی

بازار رمزارزها امروز هم یک روند خنثی در پیش گرفت اما نسبت به روز گذشته شاهد رشد سه واحدی شاخص ترس و طمع بودیم که به معنای کاهش ترس در بازار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار به شرح زیر است:

بیت‌کوین (BTC): ۱۶ هزار ۵۷۳ دلار

تغییرات: کاهش ۰.۰۶ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۲۱۹ دلار

تغییرات: رشد ۰.۲۱ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۱۳ دلار و ۷۸ سنت

تغییرات: رشد ۰.۸۶ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۰۲ دلار

تغییرات: افت ۱.۰۱ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۳۱۶ دلار

تغییرات: افت ۰.۲۲ درصدی

سولانا (SOL): ۱۴ دلار و ۲۹ سنت

تغییرات: افت ۰.۰۹ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۹۷۶ دلار

تغییرات: رشد ۶.۵۹ درصدی

پالیگان (Polygon): ۸۵ سنت

تغییرات: رشد ۰.۰۴ درصدی

پولکادات (DOT): پنج دلار و ۳۹ سنت

تغییرات: رشد ۱.۴۳ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۵۳۴ دلار

تغییرات: رشد ۰.۳۷ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۲ دلار و ۹۴ سنت

تغییرات: رشد ۰.۰۷ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

تداوم وضعیت خنثی در بازار کریپتوکارنسی

حمایت: ۱۴ هزار دلار، خط میانی و کف کانال نزولی.

مقاومت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار و سقف کانال نزولی.

پیش بینی: بیت کوین در سقف خود دارای یک مقاومت داینامیک بسیار قوی است تا زمانی که زیر این سطح است پیش بینی می‌شود روند به همین صورت تداوم داشته باشد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۳۹.۸۹ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۸.۷۰ درصد

تداوم وضعیت خنثی در بازار کریپتوکارنسی

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۷۶۲ میلیارد ۵۹۲ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۳۵ میلیارد ۴۹۲ میلیون دلار

تداوم وضعیت خنثی در بازار کریپتوکارنسی

شاخص ترس و طمع

بهبود سه واحدی شاخص ترس و طمع نسبت به روز گذشته

تداوم وضعیت خنثی در بازار کریپتوکارنسی

اخبار بازار رمزارزها

دیجیتال کارنسی گروپ جزئیات وضعیت مالی خود را منتشر کرد

دیجیتال کارنسی گروپ (Digital Currency Group) در نامه‌ای به سرمایه‌گذاران جزئیات وضعیت مالی خود را اعلام کرد. این شرکت حوزه ارزهای دیجیتال فاش کرد که درحال حاضر نزدیک به دو میلیارد دلار بدهی دارد که بیشتر آن وام‌های بین شرکتی است. موعد پرداخت ۵۷۵ میلیون دلار از وام‌های این شرکت سال ۲۰۲۳ و موعد پرداخت ۱.۱ میلیارد دلار سفته آن در سال ۲۰۳۲ است که باید به شرکت جنسیس گلوبال (Genesis Global) پرداخت شود.

آلامدا ریسرچ پیش از اعلام ورشکستگی ۲۰۴ میلیون دلار از FTX آمریکا خارج کرده است

شرکت تحلیلی بلاک چین آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence) فاش کرد که آلامدا ریسرچ پیش از فروپاشی ۲۰۴ میلیون دلار از صرافی FTX آمریکا خارج کرده است. شرکت آرخام هشت آدرس مرتبط با برداشت ۲۰۴ میلیون دلاری آلامدا ریسرچ شناسایی کرد. به گفته آرخام، ۱۴۲.۴ میلیون دلار از این سرمایه برداشت‌شده به کیف پول‌های بین‌المللی FTX ارسال شده‌اند.

رئیس متالا رویالتی هشدار داد که شرکت‌های بیشتری در حوزه ارزهای دیجیتال ورشکسته خواهند شد

ای بی تاکر، رئیس شرکت متالا رویالتی (Metalla Royalty) در مصاحبه اخیر خود با کیتکو نیوز (Kitco News) هشدار داد که شرکت‌های بیشتری در حوزه ارزهای دیجیتال ورشکسته خواهد شد. با این حال به عقیده او ورشکستگی برخی شرکت‌ها در حوزه ارزهای دیجیتال به معنای نابودی این صنعت نیست.

وی همچنین وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال را به سفته‌بازی بیش از حد نسبت داد.

دیدگاه تام لی درباره بیت کوین همچنان صعودی است

تام لی، استراتژیست برتر وال استریت و هم‌بنیان‌گذار فاندسترت گلوبان ادوایزرز (Fundstrat Global Advisors)، در مصاحبه اخیر خود با شبکه CNBC، اظهار کرد که بازار نزولی فعلی ارزهای دیجیتال اهمیتی ندارد و این نزول مشابه آن چیزی است که در سال ۲۰۱۸ برای بازار اتفاق افتاد و بیت کوین ۷۰ درصد از اوج تاریخی خود افت کرد. او همچنین بیان کرد به عقیده او ارزهای دیجیتال نمرده‌اند.

وی افزود: «ما ابتدا در سال ۲۰۱۷ درباره بیت کوین نوشتیم و به مردم توصیه کردیم یک درصد سرمایه خود را روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند. در آن زمان بیت کوین زیر ۱,۰۰۰ دلار بود. اکنون توصیه می‌کنیم که مردم ۴۰ درصد پرتفوی خود را به بیت کوین اختصاص دهند.

نماینده کنگره آمریکا استراتژی نظارتی گنسلر در رابطه با ارزهای دیجیتال را به زیر سوال برد

تام اِمر، نماینده کنگره آمریکا، نگرانی خود را درباره استراتژی نظارتی اجرا شده توسط گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادر آمریکا، در حوزه ارزهای دیجیتال ابراز کرد. او در توییت اخیر خود نوشت: «اکنون نگرانی ما بیشتر شده است؛ چراکه دیدیم استراتژی او (گنسلر) از بحران‌های پیش‌آمده برای سلسیوس، وویجر، ترا و اکنون FTX جلوگیری نکرد.»

توکن REN فقط در سه ساعت ۴۰ درصد رشد کرد

توکن پروژه دیفای رِن پروتکل (REN) فقط در سه ساعت ۴۰ درصد رشد کرده است. این توکن بهترین عملکرد را در بین ۱۵۰ دارایی در کوین مارکت کپ ثبت کرد. یک محقق ناشناس حوزه بلاک چین با نام کاربری «lookonchain» در صفحه توئیتر خود مطرح کرد که دلیل احتمالی این رشد چشم‌گیر، شایعاتی درباره احتمال خرید رِن پروتکل (Ren Protocol) توسط بایننس است.

رشد ۱۵ درصدی دوج کوین

دوج کوین در طی ۲۴ ساعت گذشته با بیش از ۱۵ درصد رشد مواجه شده است. این رشد قیمتی پس از آن رخ داد که ایلان ماسک ادعا کرد اگر توئیتر در فروشگاه‌های محبوب اپلیکیشن با مشکلاتی مواجه شود، او گوشی هوشمند خود را تولید خواهد کرد. ادعای ایلان ماسک در پاسخ به نگرانی‌های یک سازنده پادکست با نام لیز ویلر مبنی‌بر احتمال ممنوعیت توئیتر در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ‌استور مطرح شده است.

نقشه بازار

تداوم وضعیت خنثی در بازار کریپتوکارنسی

کد خبر 622678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.