چمران نسبت به احداث آرامستان جدید در تهران واکنش نشان داد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جانمایی آرامستان جدید تهران، گفت: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا در مورد جانمایی آرامستان جدید سخنانی مطرح کرده است، اما باید کارها انجام شود، زیرا چنانچه در مورد این مکان سخنی مطرح شود در خرید زمین‌ها مشکل به وجود می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه ششم آذرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یکصدونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران لایحه‌ای در صحن شورا بررسی می‌شود که اهمیت بسیاری دارد، برای اینکه نمای ساختمان‌ها از یکنواختی خارج شود، تصمیم گرفتیم نمای ساختمان‌ها با توجه به تنوع و سلیقه معماران و بر اساس قواعد و اصول شهرسازی تنظیم شود.

وی ادامه داد: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا در مورد جانمایی آرامستان جدید سخنانی مطرح کرده است، اما باید کارها انجام شود، زیرا چنانچه در مورد این مکان سخنی مطرح شود در خرید زمین‌ها مشکل به وجود می‌آید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورای اسلامی شهر نیز گفت: پیش‌بینی می‌شود معاونان شهردار در زمینه‌های مختلف کاری گزارش سه ماهه ارائه دهند و در پاییز شهرداری برنامه را به صورت منظم اجرا کند.

وی با ابراز خرسندی از پیروزی تیم ملی فوتبال در برابر ولز در جام جهانی قطر، تاکید کرد: با همدلی می‌توان به موفقیت دست یافت، البته برخی از این پیروزی ناراحت شدند، زیرا منافع کشور برای آن‌ها اهمیت ندارند و از شادی مردم گلایه دارند.

چمران گفت: کلمه «مردم» مظلوم است و افرادی از آن استفاده نابه‌جا می‌کنند، در حالی که مردم همان کسانی هستند که شادی می‌کنند و در مراسم مختلف و راهپیمایی‌ها مشارکت دارند، این افراد مردم هستند.

کد خبر 622604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.