ساخت ۴۰ پروژه زمین چمن مصنوعی به تصویب رسید

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: ساخت ۴۰ پروژه زمین چمن مصنوعی به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فخرالدین اسدی امروز -یکشنبه ششم آذرماه - در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در دوران ۲۶ ماه اوج شیوع ویروس کرونا، با آن درگیر بودیم، ورزش و سلامت دانش‌آموزان در اولویت‌های وزارت آموزش‌وپرورش قرار گرفت.

وی افزود: در راستای این اولویت، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب طرح شهید سردار سلیمانی، جهت تجهیز و افزایش سرانه فضای ورزش دانش‌آموزی به آموزش و پرورش استان تعلق گرفت. طبق تصمیم گیری‌ها ساخت ۴۰ پروژه زمین چمن مصنوعی، پنج زمین ساحلی، ۱۰ سالن ورزشی و ۴۰ اتاق بهداشت در مناطق هفده‌گانه آموزشی استان به تصویب رسید که ۳۰ زمین چمن مصنوعی همزمان با هفته تربیت‌بدنی افتتاح خواهد شد و بقیه پروژه‌های مربوط به طرح شهید سلیمانی نیز تا دهه فجر سال جاری به افتتاح خواهد رسید.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به افتتاح کلاس‌های درس تربیت‌بدنی، گفت: علاوه‌بر این زمین‌های چمن مصنوعی، ۱۰ کلاس درس تربیت‌بدنی نیز در ۱۰ آموزشگاه استان افتتاح و در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت. همچنین با افتتاح این پروژه‌ها، شاهد افزایش سرانه فضای ورزشی سرپوشیده استان هستیم.

کد خبر 622598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.