ضرورت اختصاص درست منابع برای اشتغال ایثارگران

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در دیدار با مدیرعامل صندوق توسعه ملی بر ضرورت مصرف درست منابع در جهت ایجاد و توسعه اشتغال ایثارگران تأکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا محمدی بر ضرورت مصرف درست منابع در جهت ایجاد و توسعه اشتغال ایثارگران تأکید و اظهار کرد: از همکاری صندوق توسعه ملی جهت افزایش ۲.۵ برابری میزان اعتبارات نسبت به سال گذشته تقدیر می‌کنیم. تخصیص و نظارت بر طرح‌ها یکی از ارکان بسیار مهم پرداخت تسهیلات است و چنان‌چه نظارت بر طرح‌ها به صورت بهینه صورت نگیرد هدف نهایی محقق نخواهد شد.

وی در ادامه خواستار تسهیل‌گری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان شد و تصریح کرد: بانک‌های عامل زمینه را برای کارآفرینان ایثارگر مهیا کنند و همواره ایثارگران را در اولویت پرداخت تسهیلات بانکی قرار دهند.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در ادامه گفت: اشتغال ایثارگران و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت جامعه ایثارگری درحال‌حاضر بسیار مهم است که باید دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در این راستا اهتمام داشته باشند.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل صندوق توسعه و بانک‌ها در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی، گام‌های مناسبی برداشته شود. بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات و رسته‌های شغلی در رابطه با تسهیلات پرداختی باید افزایش یابد.

مهدی غضنفری، مدیرعامل صندوق توسعه ملی نیز در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه ویژه ایثارگران به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و کارآفرینی به ایثارگران اشاره کرد و گفت: برای جذب منابع تخصیص‌یافته و در راستای ایجاد اشتغال باید اطلاع‌رسانی به‌موقع صورت پذیرد و بانک‌های عامل در حوزه پرداخت و تخصیص و جذب منابع افزایش یابند.

شایان ذکر است هم‌اکنون این منابع در حوزه‌های کشاورزی صنایع تبدیلی معدن و گردشگری پرداخت می‌شود.

کد خبر 622577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.