معرفی جاهای دیدنی، باغ هایی که نباید از دست داد

هیچ چیزی زیباتر از تجربه استراحت و رها کردن روح و ذهن خود در یک محوطه رویایی و سرسبز نیست. اگر در پاییز به تهران سفر کرده‌اید و می‌خواهید دقایقی از دغدغه‌های روزمره رها شوید، از باغ‌های رویایی این شهر غافل نشوید!

رزرو یک اقامتگاه عالی در پایتخت، می‌تواند خیال شما را از سفری لذت‌بخش راحت کند. کافی است با چند کلیک ساده در وب‌سایت یا سوپراپلیکیشن اسنپ روم، نسبت به رزرو اقامتگاه خود در هر نقطه از شهر با توجه به بودجه اقتصادی خود اقدام کنید.

این وب‌سایت با ارائه پیشنهادهای عالی و متناسب با هزینه شما، امکان دسترسی به تمام نقاط شهر و وسایل نقلیه را فراهم می‌کند. تنوع قیمت در این اپلیکیشن آن‌قدر زیاد است که با هر بودجه‌ای می‌توانید نسبت به اجاره خانه مبله در تهران اقدام کنید.

در ادامه با زیباترین باغ‌های تهران در فصل پاییز آشنا خواهید شد.

۱. باغ پرندگان

اگر می‌خواهید تنوع بی‌نظیری از موجودات زیبا و تماشایی را در یک باغ رویایی آن هم هنگام خزان که هزار رنگ می‌شود ببینید، باغ پرندگان عالی‌ترین مکان تفریحی است. یکی از بزرگ‌ترین باغ‌های پرندگان در خاورمیانه که زیباترین گونه‌های جانوری خلقت خدا را در دل خود جای داده، در پارک جنگلی لواسان تهران قرار گرفته است. مسیر جالبی که برای گردش در این باغ طراحی شده، زیباترین منظره را برای بازدید از انواع پرندگان پدید آورده است. می‌توانید در محیط و فضای دل‌نشین و جذاب آن، استراحت کنید و یک روز عالی را برای خود رقم بزنید.

۲. باغ ایرانی

اگر به دنبال یک پاتوق عالی برای عکاسی آن هم در فصل پاییز هستید، باغ ایرانی را فراموش نکنید! یکی از زیباترین باغ بوستان‌های شمالی تهران، باغ ایرانی است که دسترسی خیلی راحتی هم به وسایل نقلیه عمومی دارد. با اجاره آپارتمان مبله در تهران از اپلیکیشن جامع اسنپ روم در شمال شهر تهران، دسترسی عالی به تمام نقاط و وسایل حمل و نقل خواهید داشت؛ همچنین از تخفیفات خودرویی نیز بهره‌مند خواهید شد.

باغ محیطی خانوادگی دارد و برخلاف ظاهر جدید آن، یک بافت قدیمی و نوستالژیک دارد. درختان قدیمی، گل‌کاری‌های هنری و زیبا، فواره‌ها، حوض‌ها و سازه‌های طاقی شکل و کلی جاذبه‌های دیگر، همگی شرایط یک عکاسی عالی را فراهم کرده است.

۳. باغ گیاه‌شناسی

بزرگ‌ترین باغ گیاه‌شناسی در خاورمیانه، همین باغ گیاه‌شناسی ملی در تهران است که تنوع گیاهی بی‌نظیری از گونه‌های متنوع گیاهی در سراسر جهان را به رخ می‌کشد. چشم‌انداز جذاب این باغ در فصل پاییز، آن‌قدر زیبا و خیره‌کننده می‌باشد که حیف است در تهران باشید و این بهشت رویایی را با چشم خود نبینید. رویشگاه‌های متنوعی که در آنجا پدید آمده است، یکی از ارزشمندترین اکولوژی‌هاست که در کاهش آلودگی هوا و نیز آلودگی محیط‌زیست نیز مناسب است. بنابراین زمانی که به پایتخت سفر کرده و چند روزی را با اجاره خانه مبله در تهران اقامت می‌کنید؛ برنامه سفرتان را برای تماشای این باغ بچینید!

معرفی جاهای دیدنی، باغ هایی که نباید از دست داد

۴. باغ نگارستان

اگر می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر تفریح از موزه هم لذت ببرید، وقتش رسیده است. کوله‌بار خود را ببندید و در دل پاییز، خود را مهمان چشم‌انداز زیبایی‌های باغ نگارستان کنید! به خاطر طراحی‌ و معماری جذاب و دل‌فریبی که دارد، پاتوق عکاسان حرفه‌ای و یک محل دنج برای پیک‌نیک و تفریح خانوادگی به شمار می‌رود. در موزه نگارستان نیز نقاشی‌های معروف کمال‌الملک و مریدانش نیز به چشم می‌خورد. کافه‌رستوران موجود در بطن آن، شما را به نوشیدن یک چای داغ و لذت بردن از طبیعت پاییزی دعوت می‌کند. مهم‌ترین مزیت بازدید از باغ نگارستان، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی است که مسیر راحتی به میدان بهارستان دارد.

شما در زمانی که اجاره آپارتمان مبله در تهران را انجام دادید؛ کدام باغ را انتخاب می‌کنید؟

معرفی جاهای دیدنی، باغ هایی که نباید از دست داد

هیچ چیزی لذت‌بخش‌تر از آن نیست که خیالتان از همه بابت برای یک مسافرت راحت باشد. امروزه رزرو اقامتگاه با قیمت‌های متنوع، واقعا چالش مهمی برای مسافران است. اما نگران نباشید، تیم باتجربه اسنپ روم با ارائه پیشنهادهای عالی در زمینه رزرو اقامتگاه و پشتیبانی 24 ساعته، یک همراه عالی برای شما خواهد بود.

کافی است اپلیکیشن اسنپ رو را نصب کرده و یا به وب‌سایت آن مراجعه کنید. با هر بودجه‌ای می‌توان به راحتی به اجاره آپارتمان مبله در تهران بپردازید.

دسترسی به اقصی نقاط شهر و حتی وسایل نقلیه عمومی، از مزیت‌های عالی این تیم به شمار می‌رود. با رزرو یک اقامتگاه مناسب، خود را برای یک تفریح عالی و جذاب آماده کنید.

کد خبر 622556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.