رکورد حضور تماشاگر در جام‌ جهانی ۲۰۲۲ شکسته شد!+عکس

رکورد حضور تعداد تماشاگران در بازی‌های جام‌ جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور ۸۸,۹۶۶ نفر در ورزشگاه ملی لوسیل شکسته شد، رقمی که بیشتر از بازی اول آرژانتین مقابل عربستان بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی مکزیک و آرژانتین در گروه سوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۲:۳۰ _شنبه پنجم آذرماه_ در ورزشگاه ۸۰ هزار نفری ملی لوسیل برای انجام دومین بازی مرحله گروهی به‌مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، تیم ملی آرژانتین با دو گل لیونل مسی و انزو فرناندز به نخستین پیروزی خود در جام‌جهانی ۲۰۲۲ رسید.

این دیدار که برای فرار آرژانتین از حذف زودهنگام در جام‌جهانی بسیار حائز اهمیت بود و مکزیکی‌ها نیز دنبال بازگشت به جام بودند با استقبال بی‌نظیر تماشاگران همراه شد؛ تماشاگرانی که از ماه‌ها قبل بیشترین تعداد بلیت را خریداری کرده بودند تا یکی از مهم‌ترین بازی‌های تیم‌شان را از نزدیک تماشا کنند.

تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه ملی لوسیل توسط مسئول ورزشگاه در پایان بازی اعلام شد که رقم عجیبی را روی اسکوربورد نشان می‌داد. حضور ۸۸,۹۶۶ نفر که بازی آرژانتین و مکزیک را از نزدیک تماشا کردند.

رکورد حضور تماشاگر در جام‌جهانی ۲۰۲۲ شکسته شد!+عکس

پیش‌تر در بازی نخست آرژانتین برابر عربستان‌سعودی، ۸۸ هزار و ۱۲ نفر روی صندلی‌های ورزشگاه حضور داشتند و با تماشای آن بازی حساس و جذاب، رکورد بیشترین تعداد تماشاگر در جام‌جهانی را ثبت کردند که دیشب شکسته شد.

کد خبر 622512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.