احداث پل عابر پیاده در معابر اصلی شهر

شهردار قزوین گفت: احداث پل عابر پیاده در معابر اصلی و فرعی ناحیه مینودر در دستور کار شهرداری است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای عملیات نخاله‌برداری، پاکسازی علف‌های هرز و ایجاد نهر در سطح منطقه چهار شهر قزوین خبر داد و اظهار کرد: معاونت خدمات شهری این منطقه علف‌های هرز موجود در مسیر میدان‌گاه‌های خیابان خرم را به وسیله دستگاه‌های حاشیه تسطیح و پاکسازی می‌کند و در مسیر بلوارهای جعفرخانی و بلوار ارتباطات تخلیه پسماند و نخاله را انجام می‌دهد.

وی افزود: طی بازدید میدانی به عمل آمده توسط معاونت عمرانی منطقه چهار، اقدامات لازم جهت رفع آب گرفتگی خیابان‌های سربیل و خرم در دستور کار قرار گرفت.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و با توجه به فصل برگ‌ریزان نیروهای ایستگاه شماره یک خدمات مدیریت پسماند اقدام به پاکسازی و نظافت برگ‌های خزان شده سطح شهر می‌کنند.

صباغی با اشاره به عملیات نصب نهر روسی در سطح ناحیه آزادگان، تصریح کرد: در این مرحله به منظور هدایت آب‌های سطحی و مساعد شدن معابر، عملیات نهر روسی در خیابان فیاض‌بخش ابتدای کوچه سبحان و ابتدای خیابان عبید زاکانی توسط ناحیه آزادگان انجام شده است.

وی با اشاره به تقویت روشنایی بوستان میرداماد (فاز یک و دو)، گفت: شهرداری در راستای بهبود وضعیت سیمای شبانه بوستان‌ها، ضمن رفع نواقص فنی شبکه برق، روشنایی بوستان میرداماد را افزایش داد.

شهردار قزوین اضافه کرد: با نصب چهار پروژکتور کم‌مصرف ۱۰۰ وات و تعویض لامپ‌های سوخته، روشنایی محوطه این بوستان واقع در محله میرداماد افزایش یافته است.

صباغی با بیان اینکه عملیات روکش دستی آسفالت در ناحیه مهدیه در حال انجام است، گفت: طی یک ماه گذشته با هدف سهولت در رفت و آمد شهروندان ۴۵۰ مترمربع لکه‌گیری و روکش آسفالت در ناحیه مهدیه انجام شده است.

وی با بیان اینکه ساخت پل عابر پیاده در معابر اصلی و فرعی ناحیه مینودر در دستور کار شهرداری است، افزود: در این نوبت در خیابان‌های سمیه، سلمان، کنتورسازی، بدر و هفت دی پل‌های فلزی به منظور تسهیل در تردد شهروندان نصب شد.

کد خبر 622495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.