آمار فاجعه‌بار تونس در جام‌جهانی؛ ۱۷ بازی و تنها ۲ کلین‌شیت!

دروازه تیم‌ملی تونس در مصاف امروز با استرالیا باز شد تا آمار عجیب و ناامیدکننده ۱۷ بازی و ۲ کلین‌شیت برای این تیم در جام‌جهانی به ثبت برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز _شنبه پنجم آذرماه_ تیم‌های ملی تونس و استرالیا در گام دوم گروه چهارم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره مقابل یکدیگر قرار گرفتند و نیمه‌اول این دیدار با پیروزی یک بر صفر سورمه‌ای‌پوشان استرالیا برابر تونس به پایان رسید.

استرالیا دقیقه ۲۳ با ضربه‌سر میچ دوکه به گل دست یافت و با برتری به رختکن رفت و تونس با دریافت این گل یک آمار فاجعه‌بار و ترسناک را برای خود در تاریخ جام‌جهانی به ثبت رساند. تیم‌ملی تونس در ۱۷ بازی‌ای که در مرحله‌گروهی جام‌جهانی انجام داده فقط ۲ بار موفق به ثبت کلین‌شیت شده است.

اولین‌بار در جام‌جهانی ۱۹۷۸ مقابل آلمان این اتفاق رقم خورد و پس از آن، تونس تا همین دوره صبر کرد تا توانست در بازی نخست جام‌جهانی ۲۰۲۲ برابر دانمارک دروازه‌اش را بسته نگه‌دارد. با گلی که امروز تونس از استرالیا دریافت کرد همان ۲ کلین‌شیت ثابت ماند و در عوض تعداد بازی‌هایی که عقاب‌های کارتاژ در مرحله‌گروهی ادوار جام‌جهانی گل خورده‌اند به ۱۷ رسید.

تونس در صورت شکست مقابل استرالیا در مرحله‌گروهی جام‌جهانی حذف خواهد شد و فقط یک‌بازی فرصت دارد تا مقابل فرانسه مدعی قهرمانی تعداد کلین‌شیت‌هایش در جام‌جهانی را به ۳ برساند و یا این آمار ضعیف به ۱۸ خواهد رسید.

کد خبر 622394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.