قطر یک _ سنگال ۳/ میزبان جام جهانی حذف شد!

تیم ملی فوتبال قطر و سنگال در دومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بازی با نتیجه 3 بر یک به سود سنگال تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال قطر و سنگال در گروه A رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قرار دارند که امروز _جمعه چهارم آذرماه_ از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در دومین بازی مرحله گروهی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود سنگال تمام شد.

دیدار تیم‌های قطر و سنگال

ترکیب تیم ملی فوتبال قطر: مشعل برشام، اسماعیل محمد، بوعلام خوخی، عبدالکریم حسن، پدرو میگوئل، حسن الهیدوس، کریم بوضیاف، آسیم مادیبو، همام الامین، اکرم عفیف و المعز علی

سرمربی: فلیکس سانچز

ترکیب تیم ملی سنگال: ادوارد مندی، کالیدو کولیبالی، یوسف سابالی، عبدالله دیالو، اسماعیل جیکوبز، کرپین دیاتا، نمپالیس مندی، ادریس گانا گویه، اسماعیلا سار، فامارا دیدیوو بولایه دیا

سرمربی: آلیو سیسه

کارت زرد:

قطر: اسماعیل محمد، الامین

سنگال: دیا، پاتسیس

کارت قرمز:

گل‌ها:

سنگال: دیا، دیدیور، شیخ دینگ

قطر: محمد مونتاری

شرح بازی: قطر و سنگال بازی نخست مرحله گروهی را واگذار کردند و به دنبال کسب نتیجه در این دیدار هستند. توپ و میدان در اختیار سنگالی‌ها قرار دارد. بازی به دقیقه ۲۰ رسید، اما موقعیتی جدی در چهارچوب دروازه‌ها ایجاد نشده است. بازیکنان قطر سعی دارند روی حرکت‌های انفرادی به دروازه سنگال برسند، به دلیل آسیب دیدگی همام امین بازی دقایقی متوقف شد. اکرم عفیف اعتقاد به پنالتی دارد، اما داور به چنین چیزی اعتقاد ندارد. سنگالی‌ها بازیکن تأثیر گذار خود مانه را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارند. روی اشتباه فاجعه بار بوعلام خوخی سنگال‌ها به گل رسیدند. نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سنگال تمام شد.

نیمه دوم: قطری‌ها اگر موفق نشوند گل خورده را جبران کنند از رقابت‌های جام جهانی حذف می‌شوند. سنگالی‌ها در دقیقه ۴۸ گل دوم را هم به ثمر رساندند، قطری‌ها بازی مالکانه ارائه می‌دهند و موقعیت سازی می‌کنند. سیسه تغییری در ترکیب تیم خود به وجود آورد، سنگالی‌ها بعد از گل دوم عقب کشیده اند و دفاعی بازی می‌کنند. قطری‌ها در دقیقه ۷۸ بازی یکی از گل‌های خورده را جبران کردند تا دوباره امید به این تیم برگردد. بعد از گل قطری‌ها، بازیکنان سنگال دوباره جلو کشیدند که حمله این تیم گل سوم را برای سنگالی‌ها به همراه داشت. شش دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام شد. در نهایت تلاش بازیکنان قطر نتیجه‌ای نداشت و بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود سنگال تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۷: ضربه سر بازیکن سنگال با اختلاف کم از کنار دروازه قطر به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: شوت غیر منتظره ادریس گانا گویه از کنار دروازه برشام به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: بازیکن قطر شوتی به سمت دروازه سنگال زد که با اختلاف کم به بیرون رفت تا نخستین موقعیت خطرناک قطری‌ها به دست بیایید.

دقیقه ۶۲: المعز علی در محوطه جریمه سنگال صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان سنگال به بیرون فرستاد.

دقیقه ۷۲: ضربه بازیکن قططر با برخودر به دروازه بان سنگال به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۴۱( سنگال): روی اشتباه مدافع قطر در محوطه جریمه تیم خود، دیا صاحب توپ شد که با یک شوت گل نخست سنگال را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۸ (سنگال: بازیکن سنگال روی دروازه قطر توپی فرستاد که دیدیو خودرا پرتاب کرد و زود تر از بازیکن قطر با ضربه سر گل دوم سنگال را وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه ۷۸ (قطر): اسماعیل محمد توپی روی دروازه سنگال ارسال کرد که مونتاری بازیکن تعویضی قطر برای این تیم گلزنی کرد.

دقیقه ۸۰ (سنگال): بازیکنان سنگال روی یک کار تیمی به دروازه قطر رسیدند که بازیکن این تیم یک پاس رو به بیرون به شیخ دینگ داد و این بازیکن هم با یک ضربه دقیق دروازه قطر را برای سومین بار باز کرد.

کد خبر 622106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.