تعویض طلایی چشمی با تیر خلاص به قلب اژدها+عکس

هافبک ملی پوش استقلال در بازی ایران مقابل ولز موفق شد گل سه امتیازی و حیاتی تیم کشورمان را به ثمر برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی ایران امروز در یک بازی هجومی و پر موقعیت موفق شد تیم فوتبال ولز را با نتیجه دو بر صفر و در دقایق پایانی از پیش رو بردارد. شاگردان کی‌روش ۹۰ دقیقه در مقابل حریف خود حملات زیادی را پایه‌ریزی کردند که حاصل آن سه مرتبه به لرزه درآوردن تیر دروازه ولز توسط سردار آزمون و علی قلی‌زاده بود.

علاوه بر آزمون و قلی‌زاده دیگر بازیکنان کشورمان همچون سعید عزت الهی و مهدی طارمی بارها دروازه شاگردان راب پیج را با تهدید مواجه کردند اما نتیجه‌ای در بر نداشت و نهایتاً کی‌روش با تعویض‌های خود در نیمه مربیان موفق به کسب سه امتیاز حیاتی این دیدار شد.

سرمربی تیم ملی در نیمه دوم تصمیم گرفت روزبه چشمی را جایگزین احمد نورالهی کند تا در کنار علی کریمی همان زوج دیدار با انگلیس را راهی میدان کرده باشد.

هر دو بازیکن تعویضی ایران تأثیر گذاری فراوانی در تغییر روند بازی داشتند چراکه علی کریمی زمینه ساز اخراج گلر تیم ملی ولز شد و روزبه چشمی نیز در دقیقه ۹+۹۰ گل سه امتیازی کشورمان را به ثمر رساند تا امید به صعود در اردوگاه کی‌روش زنده بماند.

بنابراین می‌توان گفت روزبه چشمی علی رغم تمام انتقادهایی که در بازی با انگلیس به او وارد شد، امروز طلایی‌ترین تعویض کی‌روش به حساب آمد.

تعویض طلایی چشمی با تیر خلاص به قلب اژدها+عکس

کد خبر 622095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    0 0
    خدایا چقدر ا خوشحال شدیم چقدر جیغ زدیم روپا بند نبودیم ازبس پریدیم به هوابخدا خیلی خوب بود حالمون خوب کردین خدا عمرتون بده