هلند _ اکوادور/ تکلیف نخستین صعودکننده به دور حذفی مشخص می‌شود؟

تیم‌های ملی هلند و اکوادور از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در دومین بازی مرحله‌گروهی برابر هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی هلند و اکوادور در چارچوب دومین بازی مرحله‌گروهی (A) جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه بین‌المللی الخلیفه شهر دوحه رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. تقابلی تعیین‌کننده برای لقب‌گرفتن به‌عنوان نخستین صعودکننده به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ۲۲ را برگزار می‌کنند.

کوبل‌داوری این دیدار را مصطفی قوربال از الجزایر (داور وسط)، موکران قوراری از الجزایر (کمک‌داور اول)، عبدالحاق اتچایلی از الجزایر (کمک‌داور دوم) و ساید ماتینز از هندوراس (داور چهارم) تشکیل می‌دهند. همچنین شاون ایوانز از استرالیا، ریدوآن ژیئد از مراکش، اشلی بکهام از استرالیا و محمد بن‌جهاری از سنگاپور داوران اتاق VAR هستند.

تیم‌ملی هلند در بازی نخست با اقتدار و البته دشواری در دقایق پایانی ۲گل به سنگال زد تا بازگشتی شکوهمندانه به جام‌جهانی داشته باشد. گل‌هایی که توسط کودی گاکپو و دیوی کلاسن به‌ثمر رسید تا نخستین سه‌امتیاز به جیب شاگردان لوئی فن‌خال برود.

اکوادور نیز در بازی افتتاحیه برابر قطر میزبان کار سختی نداشت و توانست با دبل انر والنسیای کهنه‌کار به پیروزی برسد؛ عیار واقعی اکوادور مقابل قطری‌هایی که دست‌وپایشان را در اولین بازی گم کرده بودند مشخص نشد و امشب با عبور از هلند پرستاره این فرصت را دارد تا خودش را به دنیا نشان دهد و اولین صعودکننده از گروه نیز لقب بگیرد.

برنده این مسابقه به‌طور حتم از گروه صعود خواهد کرد و این در حالی است که مساوی می‌تواند کار صعودکنندگان از گروه اول جام‌جهانی را گره بزند.

در ۲ دیدار قبلی بین هلند و اکوادور که هردو دوستانه بوده، یک مرتبه هلند پیروز شده و یک بازی مساوی شده است.

ممفیس دپای و مارتن دی‌رون مصدومان هلند برای بازی دوم هستند که البته شاید به این دیدار برسند. انر والنسیا ستاره بازی افتتاحیه تنها مصدوم اکوادور است که در تلاشند او را به این دیدار حساس برسانند.

ترکیب احتمالی هلند:

نوپرت، دی‌لیخت، فان‌دایک، آکه، دامفریس، بلیند، دی‌یونگ، برخوایس، خاکپو، برخواین و دپای

ترکیب احتمالی اکوادور:

دومینگس، آربولدا، تورس، هینکاپیه، استوپینیان، پرسیادو، کایسدو، گروئسو، ایبارا، سارمینتو و استرادا

کد خبر 622065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.