هلند یک _ اکوادور یک/ هر دو تیم اندر خم یک کوچه ماندند

در چارچوب رقابت‌های روز دوم گروه A جام‌جهانی تیم‌های هلند و اکوادور رو در روی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های روز دوم گروه A جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز _ جمعه _ چهارم آذر ماه _ از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران، تیم‌های هلند و اکوادور به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

روز دوم گروه A جام‌جهانی ۲۰۲۲

دیدار تیم‌های هلند و اکوادور

ورزشگاه: بین المللی خلیفه

گل‌ها:

کودی گاکپو (دقیقه ۵) هلند

انر والنسیا (دقیقه ۴۸) اکوادور

اخطار:

هلند:

آندریس نوپرت، ناتان آکه، ویرجیل فن‌دایک، ژورین تیمبر، دنزل دامفرایس، تئون کوپماینرز، فرانکی دی‌یونگ، دالی بلیند، دیوی کلاسن، استیون برخواین، کودی گاکپو

سرمربی: لوئی فان خال

اکوادور:

هرنان گالندز، پیرو هینکاپی، جکسون پوروزو، فلیکس تورس، پرویس استوپینان، مویسس کایسدو، جگسون مندز، گونزالو پلاتا، آنجلو پرسایدو، انر والنسیا، مایکل استرادا

سرمربی: گوستاوو آلفارو

داور: مصطفی قربال

شرح بازی:

نیمه اول دیدار هلند و اکوادور در شرایطی با پیروزی یک بر صفر لاله های سرخ به پایان رسید که هر دوتیم یک بازی آرام و کم موقعیت را از خود به نمایش گذاشتند.

هلندی ها پس از به ثمر رساندن گل اول، سعی در حفظ و گردش توپ داشتند اما اکوادور حملات نصفه نیمه زیادی را پایه ریزی کرد که بدون نتیجه باقی ماند.

شاگردان آلفارو اگرچه از حریف خود عقب بودند اما بیشتر از طریق درگیری های میانه میدان و باز پس گیری توپ قصد داشتند دروازه هلند را با تهدید مواجه کنند اما موفق به خلق موقعیت خطرناکی نشدند.

تنها فرصت گلزنی اکوادور در نیمه اول شوت والنسیا و گل مردود شده استوپینان بود که بدون ثمر ماند.

در نیمه دوم این دیدار شاگردان آلفارو کار خود را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی هم موفق به گلزنی شدند.

پس از به ثمر رسیدن گل تساوی توسط اکوادور به نظر می‌رسید هلند برای کسب سه امتیاز از دست رفته تمام تلاش خود را به کار بگیرد اما بر خلاف انتظار عموم لاله های سرخ کاملا بدون برنامه و ایجاد حمله ۴۵ دقیقه دوم بازی را پشت سر گذاشتند.

اکوادور در دقیقه ۵۶ نیز یک بار تیر دروازه نارنجی پوشان را به لرزه درآورد و می‌توان گفت تیم برتر میدان در نیمه مربیان بود اما عدم هماهنگی بازیکنان این تیم باعث شد تقابل آنها با شاگردان فان خال تساوی یک بر یک را به همراه داشته باشد و هر دو تیم برای مشخص شدن وضعیف صعود منتظر بازی سوم باشند.

شرح گل‌ها:

دقیقه ۵ _ مدافعان تیم ملی هلند از خط دفاعی بازی سازی را آغاز و با یک ارسال بلند کودی گاکپو را پشت محوطه جریمه اکوادور صاحب توپ کردند و این بازیکن در دقیقه ۵ با شوت زیبا دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه ۴۸_ باز پس گیری توپ توسط تیم اکوادور در نزدیکی محوطه جریمه هلند باعث شد استوپینان با شوت دروازه حریف را تهدید کند اما دفع ناقص نوپرت و ضربه والنسیا در ریباند گل تساوی را به همراه داشت.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۴ _ همکاری تیمی اکوادور در نزدیکی محوطه جریمه هلند باعث شد کایسدو با یک پاس در عمق جگسون مندز را در موقعیت شوتزنی قرار دهد اما فن‌دایک مدافع تیم هلند از گل شدن این توپ جلوگیری کرد.

دقیقه ۳۲ _ حمله شاگردان گوستاوو آلفارو به سمت دروازه هلند و پا به توپ شدن انر والنسیا سبب شد این بازیکن در محوطه جریمه حریف با یک شوت محکم دروازه شاگردان فان خال را تهدید کند اما آندریس نوپرت گلر تیم هلند با واکنش مناسب توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۲+۴۵ _ اعلام ضربه کرنر به نفع تیم ملی اکوادور و بازگشت توپ ارسال شده توسط مدافعان هلند باعث شد استوپینان با یک شوت دروازه لاله های سرخ را باز کند اما داور گل او را مردود اعلام کرد.

دقیقه ۵۶ _ حمله اکوادور به سمت دروازه حریف که شوت مهاجم این تیم با برخورد به تیرک نتیجه‌ای در پی نداشت.

نکات ویژه:

بهترین بازیکن:

کد خبر 622060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.