شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۴ آذرماه

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _جمعه چهارم آذرماه_ در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۳۶ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز _ جمعه چهارم آذرماه_ به شرح زیر است:

امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۵۹، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۶۷، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۶۶، شریف منطقه دو با شاخص ۱۵۴، شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۵۹، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۵۸، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۵۳ و شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۷۸ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۴۵، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۲۶، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۴۴ و شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۰۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۷۹، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۹۰، پونک با شاخص ۶۰، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۵۵، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۶۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۷، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۶۷، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۹۶ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۹۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

گفتنی است؛ شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 622043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تیاو IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    0 0
    فردا تعطیل؟