آغاز هفته فرهنگ شهرستان اردستان

فرماندار شهرستان اردستان گفت: هفته فرهنگ در شهرستان اردستان از شنبه، پنجم آذرماه آغاز خواهد شد و برای اولین بار شعار (اردستان، فرهنگ اصیل، جوان امیدآفرین، جامعه با نشاط) برای این هفته در نظر گرفته شده است.

سید محمدهادی احمدی طباء در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص هفته فرهنگ شهرستان اردستان، اظهار کرد: فرهنگ موضوع بسیار مهمی است زیرا بیشترین ضربه‌ای که به یک جامعه می‌تواند وارد شود در رابطه با فرهنگ است.

وی افزود: هفته فرهنگ در شهرستان اردستان از شنبه، پنجم آذرماه آغاز خواهد شد و برای اولین بار شعار "اردستان، فرهنگ اصیل، جوان امیدآفرین، جامعه با نشاط" برای این هفته در نظر گرفته شده است. این شعار برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری، رویکرد دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه هفته فرهنگ اردستان شروع حرکت به سمت افزایش نشاط اجتماعی است، گفت: کارهای فرهنگی باید با محوریت جوانان انجام شود، زیرا زمانی که جوانان به میدان عمل وارد شوند، شاهد اتفاقات مثبتی خواهیم بود.

احمدی طباء در خصوص نامگذاری ایام هفته فرهنگ اردستان، تصریح کرد: اولین روز این هفته پنجم آذرماه که مصادف با روز بسیج مستضعفان است، به نام "اردستان دیار شهادت، ایستادگی و مقاومت"، روز دوم، یکشنبه ششم آذرماه به نام "اردستان دیار فرهنگ، تمدن و اصالت"، روز سوم، دوشنبه هفتم آذرماه به نام "اردستان دیار گردشگری، صنایع دستی، معماری و هنر"، روز چهارم، سه‌شنبه هشتم آذرماه "اردستان دیار خیران، کارآفرینان، صنعت‌گران و معدن‌داران"، روز پنجم، چهارشنبه نهم آذرماه به نام "اردستان دیار خانواده، جوانان و بانوان فرهیخته"، روز ششم پنجشنبه، دهم آذرماه که مصادف است با روز مجلس و شهادت آیت‌الله مدرس به نام "اردستان دیار علم، دانایی و علما" و روز هفتم، جمعه یازدهم آذرماه به نام "اردستان دیار عبادت، قناعت و مردم‌داری" نامگذاری شده است.

کد خبر 621964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.