پیام استاندار اصفهان به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج

استاندار اصفهان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان به مناسبت هفته بسیج پیامی منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

"اگر بسیج در دوران پس از جنگ نبود و اگر امروز هم نباشد، کُمیت این انقلاب و این نظام و همه حرکت‌های سازنده این کشور لنگ است. مقام معظم رهبری (مدظله)

پنجم آذرماه سالروز تأسیس شجره طیبه بسیج است. نهادی برساخته از متن جامعه است که با درایت و دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، بر مبنای اصول و باورهای دینی و اعتقادی مردم، رهیده از چنگال نظام منحوس سلطه و طاغوت زمان شکل گرفت. مجموعه‌ای مخلص و محسن که با اتکا به نیروهای ارزشی، جهادی و با انگیزه توانست تأثیرات عدیده وافر و بسزایی در راه صیانت و حراست از دستاوردهای بی‌بدیل انقلاب اسلامی ایفا و به منصه ظهور برساند.

بی تردید نهاد تناور بسیج به عنوان نیروی معتقد، مجاهد، ولایی، هوشمند و متعهد از آغاز شکل گیری تا به امروز به عنوان بازوی قدرتمند نظام در تمامی عرصه‌ها ازجمله حوزه دفاعی، علمی و پژوهشی، سازندگی، فرهنگی و اجتماعی، عمرانی و درمانی و به ویژه در عرصه‌های خطیر همچون بحران‌ها و وقایع چالش آفرین برای مردم خوش درخشیده و حضوری پرشور، خالصانه و خدمتگزار داشته است. بسیجی با مشق ایثار، جهاد و شهادت رویکردی مؤثر و سازنده در تحقق توفیقات مستمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا نموده و درگام دوم انقلاب با پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) و بهره‌مندی از اخلاص ذاتی، به معنای واقعی کلمه خود را وقف خدمت به مردم و کشور نموده تا از این رهگذر در راه خودکفایی روزافزون کشور به شکلی مستمر و پویا جهادگونه سر از پا نشناسد.

در چهل و سومین سالگرد تأسیس این شجره طیبه ضمن نثار درود خالصانه و خاضعانه خویش به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا (ره)، فرا رسیدن هفته بسیج، این لشکر مخلص خدا، را به همه مردم استان شهیدپرور اصفهان به ویژه بسیجیان دلاور و ولایتمدار تبریک و تهنیت عرض نموده و اقتدار، عزت و عظمت روزافزون اسلام و مسلمین و همه دلسوزان مخلص را در پرتو توجهات خاص حضرت صاحب الامر (عج) و تدابیر داهیانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم. "

سیدرضا مرتضوی
استاندار اصفهان

کد خبر 621937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.