عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم آذرماه

در این بسته خبری از خرید ۵۵ میلیارد ریال تجهیزات آتش‌نشانی در بیرجند تا تامین بودجه به فراخور شرایط اقتصادی و فرهنگی و هزینه ۵ میلیارد ریالی بهسازی بافت تاریخی شهر خرم‌آباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

خرید ۵۵ میلیارد ریال تجهیزات آتش‌نشانی برای شهرداری بیرجند

مهدی بهترین، شهردار بیرجند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات آتش نشانی هزینه شده و با توجه به زیرساخت‌های شهری از جمله سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، شهر یک گام مؤثر به ایمن‌تر شدن نزدیک شده است.

بصیرت افزایی در جامعه رمز پیروزی مردم در عبور از حوادث است

مجتبی رضازاده، شهردار بومهن با اشاره به اهمیت نقش جهاد تبیین، روشنگری، آگاه سازی و بصیرت‌افزایی در جامعه، گفت: بصیرت افزایی در جامعه رمز پیروزی مردم بزرگ ایران در پشت سر گذاشتن حوادث اخیر است.

خیابان شهیدان دقیقی به زودی بازگشایی می‌شود

بهروز گرانمایه، معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان گفت: خیابان شهیدان دقیقی کاشان که مدتی با هدف بهسازی و جایگزینی بلوک فرش با آسفالت مسدود شده به زودی بازگشایی می‌شود.

تأمین بودجه به فراخور شرایط اقتصادی و فرهنگی شهر

سیدمحمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان گفت: تأمین بودجه یکی از اصلی‌ترین وظایف شهرداران است که برای دستیابی به آن به فراخور شرایط اقتصادی و فرهنگی کشور و شهر برنامه‌های مختلفی ترسیم می‌شود تا اداره شهر با چالش روبرو نباشد.

پیشرفت ۵۰ درصدی کمربندی شمالی اسلامشهر

محسن حمیدی، شهردار اسلامشهر با بیان اینکه طرح کمربندی شمالی شهر زمین‌گیر نشده، از پیشرفت ۵۰ درصدی این طرح عمرانی خبر داد گفت: کمربندی شمالی شهر اسلامشهر در کاهش ترافیک بسیار مؤثر خواهد بود و ما برای احداث آن ۲ سال وقت تعیین کرده بودیم و در حال حاضر عملیات عمرانی در حال اجرا است.

بسته سرمایه‌گذاری مشارکتی در ضلع غربی سد علویان

محمد مقتومی، شهردار مراغه با بیان اینکه بسته‌های سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری از سوی شهرداری آماده شده، اضافه می‌کند: طرح تفریحی، توریستی و اقامتی بام‌شهر در ضلع غربی سد علویان از جمله همین بسته‌های سرمایه‌گذاری مشارکتی است.

هزینه ۵ میلیارد ریالی برای بهسازی بافت تاریخی شهر خرم‌آباد

سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد از هزینه ۵ میلیارد ریالی به منظور بهسازی و مرمت بافت تاریخی شهر خرم‌آباد خبر داد.

کد خبر 621914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.