توزیع عادلانه خدمات شهری در مناطق مختلف شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: یکی از سیاست‌های شهرداری و مدیریت شهری توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _پنجشنبه سوم آذرماه_ در بازدید از کوچه مسجد جامع با بیان اینکه احیای بافت تاریخی نقش بسیار مهمی در توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگر دارد، اظهار کرد: وجود کوچه‌ها و معابر با قدمت بالا ظرفیت مناسبی برای جذب گردشگر است و باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه احیای بافت تاریخی برای رونق و توسعه اقتصادی شهر ضروری است، افزود: لازم است شهروندان در راستای حفظ و احیای بافت تاریخی شهر با شهرداری مشارکت و همراهی لازم را داشته باشند.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های شهرداری و مدیریت شهری توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق کم‌برخوردار است.

واحدیان با اشاره به احیا و بازسازی کوچه مسجد جامع، تصریح کرد: عملیات عمرانی به طول ۴۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در حال انجام است و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه ۸۵ درصد برآورد شده است.

وی با اشاره به لزوم حفظ آثار تاریخی شهر، گفت: لازم است با همکاری و مشارکت سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نسبت به احیا، مرمت و صیانت از آثار تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهر اقدام شود و شهرداری نقش بسزایی در این راستا دارد.

شهردار شهرکرد گفت: وجود آثار تاریخی ظرفیت خوبی برای شهر است، چراکه می‌تواند در جذب گردشگر مؤثر باشد و موجب کسب درآمد پایدار شود.

وی افزود: در کنار انجام پروژه‌های شهری، توجه به مردم که ولی‌نعمتان ما و تشکیل دهنده اعضای اصلی شهر هستند، ضرورت دارد؛ چنانچه شهر را یک اثر هنری فرض کنیم، آفرینندگان آن شهروندان هستند و باید میان آن‌ها و دستگاه‌های اجرایی ارتباط و تعامل برقرار شود.

کد خبر 621828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.