نصب ۴ تابلوی راهنمای مسیر در نقاط پرتردد شهر قزوین

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: چهار تابلوی راهنمای مسیر با هدف کاهش بار ترافیکی در نقاط پرتردد شهر نصب شده است.

مجتبی جانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری در نیمه دوم آبان‌ماه سال جاری چهار عدد تابلوی راهنمای مسیر جدید در نقاط پرتردد سطح شهر قزوین نصب کرده است.

وی افزود: تابلوهای راهنمای مسیر به دلیل نقش هدایت‌گری به کاهش بار ترافیکی معابر شهر کمک می‌کند.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع همواره نیازسنجی‌های لازم در سطح شهر انجام می‌شود تا در صورت لزوم تابلوهای راهنمای مسیر جدید متناسب با اصلاحات هندسی و فضاسازی شهری جدید طراحی و نصب شود.

جانی از نصب هفت دستگاه دوربین کنترل سرعت در پل امام رضا (ع) خبر داد و تصریح کرد: هفت دستگاه دوربین کنترل سرعت در مسیر رفت و برگشت پل امام‌رضا (ع) که یکی از مسیرهای پرتردد و مهم شهر قزوین است، نصب و راه‌اندازی شده است.

وی گفت: با توجه به بررسی‌های کارشناسی انجام شده، سرعت مجاز در این مسیر ۶۰ کیلومتر بر ساعت تعیین شده است، دوربین‌ها در مسیر رفت و برگشت پل امام رضا (ع) رانندگانی را که از سرعت مشخص شده فراتر بروند، به طور هوشمند با کد اختصاصی پلیس که برای هر دستگاه به صورت جداگانه اخذ شده است، اعمال قانون می‌کند.

کد خبر 621780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.