پتنت گوشی تاشو هواوی منتشر شد

به‌تازگی پتنت جدیدی از هواوی منتشر شده است که گوشی هوشمندی تاشویی با نمایشگر سه‌گانه را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پتنت جدیدی که اخیراً از هواوی منتشر شده و گوشی تاشویی با نمایشگر سه‌گانه را به نمایش می‌گذارد با شماره CN217847335U ثبت شده است؛ نموداری نیز به همراه آن دیده می‌شود. با توجه به پتنت ارائه شده متوجه می‌شویم که گوشی جدید هواوی یک محصول تاشو است که ساختار سه‌گانه دارد. در این دستگاه دو لولا تعبیه شده است که یکی در سمت چپ و یکی در سمت راست قرار گرفته‌اند.

تصاویر ارائه شده نشان می‌دهد که لولاهای ذکر شده بین محفظه دوم و قسمت متحرک دوم مجموعه لولای دوم متصل می‌شوند؛ به طوری که از تاشدن محفظه دوم و محفظه سوم در برابر مجموعه لولای دوم ممانعت می‌کند. پیش از این نیز شرکت TCL گوشی هوشمند تاشویی با نمایشگر سه‌گانه تولید کرده بود، اما به دلیل اینکه ضخامت آن زیاد بود، کاربرد زیادی نداشت و مورد استقبال قرار نگرفت.

تاکنون شرکت هواوی از تولید گوشی تاشوی مجهز به نمایشگر سه‌گانه خبر نداده؛ این موضوع فعلاً به عنوان تحقیق منتشر شده است البته این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک شاهد آن باشیم. شرکت هواوی تاکنون چند گوشی هوشمند تاشو مانند میت Xs 2 و میت X2 را تولید کرده است؛ این محصولات دارای صفحه‌نمایش دوگانه هستند. گوشی میت Xs 2 به سمت بیرون تا می‎‌شود در حالی که گوشی Mate X2 به سمت داخل تا می‎‌شود.

کد خبر 621673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.