وحدت گفتمانی در تعیین تکلیف پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی ضروری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: وحدت گفتمانی در تعیین تکلیف و تکمیل پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز _چهارشنبه دوم آذرماه_ در بازدید معاونان استانداری اصفهان و نمایندگان اتاق بازرگانی، از روند پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اظهار کرد: پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان از ابر پروژه‌های استان و حتی کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ سال از آغاز این پروژه گذشته است، گفت: بدون شک یک عزم ملی برای اتمام این ابرپروژه می‌طلبد، البته تعیین تکلیف مهم‌تر از تکمیل پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا بخش دولتی، مدیریت شهری و اتاق بازرگانی به‌عنوان نماینده بخش خصوصی مصمم هستند که این پروژه جمع‌بندی شود و به بهره‌برداری برسد.

زینلیان خاطرنشان کرد: لازم است شهرداری اصفهان درخصوص ادامه کار، انتخاب بهره‌بردار و نحوه بهره‌برداری نهایی از پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی مطابق با هدف‌گیری صورت گرفته و طرح کسب و کار طراحی شده برای پروژه به یک جمع‌بندی برسد تا شاهد تکمیل و استفاده حداکثری از این ظرفیت در استان باشیم.

وی اظهار کرد: به عنوان نماینده دولت در استان در بخش‌های مختلف اعم از صدور مجوز لازم در مسیر تکمیل و بهره‌برداری، تغییر کاربری‌ها و پشتیبانی‌های اجرای برنامه‌های آتی در مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان در نخستین گام باید درخصوص تعیین تکلیف این پروژه اقدام کند، گفت: امروز مدل‌های مختلف مالی برای تأمین هزینه تکمیل این پروژه در اختیار داریم، اما برای تعیین‌تکلیف آن باید اقدامی عاجل کرد، در این راستا وحدت گفتمانی در تعیین و تکمیل پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان ضروری است.

کد خبر 621559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.