برزیل-صربستان/آزمون سخت مدعی پرافتخار

پرافتخارترین تیم رقابت‌های جام جهانی قرار است در دیدار اول خود برابر صربستان قرار بگیرد که در ماه‌های اخیر بسیار خوب عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه G جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران، تیم‌های برزیل و صربستان در ورزشگاه لوسیل به مصاف یکدیگر می‌روند.

روز نخست گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

دیدار تیم‌های برزیل و صربستان

سه‌شنبه، سوم آذرماه، ساعت ۲۲:۳۰

ورزشگاه: لوسیل (لوسیل)

داور: علیرضا فغانی (ایران)

آخرین رویارویی: صربستان صفر - برزیل ۲ (سال ۲۰۱۸، جام جهانی)

بازی‌های اخیر (همه مسابقات):

برزیل:

برزیل ۵-۱ تونس (دوستانه)

برزیل ۳-۰ غنا (دوستانه)

ژاپن ۰-۱ برزیل (دوستانه)

کره جنوبی ۱-۵ برزیل (دوستانه)

بولیوی ۰-۴ برزیل (مقدماتی جام جهانی)

صربستان:

بحرین ۱-۵ صربستان (دوستانه)

نروژ ۰-۲ صربستان (لیگ ملت‌های اروپا)

صربستان ۴-۱ سوئد (لیگ ملت‌های اروپا)

اسلوونی ۲-۲ صربستان (لیگ ملت‌های اروپا)

سوئد ۰-۱ صربستان (لیگ ملت‌های اروپا)

پیش‌نمایش:

برزیل در حالی پا به جام جهانی قطر گذاشته که تنها کشور در تاریخ به حساب می‌آید که از اولین دوره مسابقات در سال ۱۹۳۰ به تمام دوره‌های جام جهانی راه یافته است. سلسائو با کسب بیشترین امتیاز (۴۵ امتیاز- ۱۴ برد و سه تساوی) راهی قطر شد. تیم ملی برزیل همواره با حضورش در جام جهانی از مدعیان اصلی قهرمانی بوده و امسال نیز بعید است که برای صعود از گروه خود مشکل بزرگی داشته باشد.

آن‌ها در ۱۵ بازی اخیر خود در مرحله گروهی جام جهانی از زمان شکست دو بر یک مقابل نروژ در سال ۱۹۹۸، دیگر هرگز شکست نخورده‌اند. با این حال، ۲۰ سال از زمانی که برزیل پنجمین جام جهانی خود را در سئول به دست آورد، می‌گذرد و فشار بر تیم بااستعداد تیته که در رتبه اول فیفا قرار دارد، بیش از هر زمانی است.

تیم دراگان استویکوویچ در اوایل سال جاری با چهار برد و یک تساوی از شش بازی، صعود خود را به سطح A لیگ ملت‌های یوفا مسجل کرد. درواقع شکست خفیف یک بر صفر مقابل نروژ در ماه ژوئن، یکی از تنها دو باختی است که صربستان در ۱۶ بازی بین‌المللی اخیر خود متحمل شده است. عملکرد تیم ملی صربستان در رقابت‌های اروپایی بسیار عالی بوده، اما تردیدی وجود ندارد که حفظ فرم اروپا در جام جهانی کار ساده‌ای نیست و صربستان مسیر سختی در پیش دارد.

تیم ملی صربستان در اولین گام باید به مصاف برزیل برود و تقابل با مدعی قهرمانی هیچ گاه ساده نیست. صربستان در مجموع، ۷ بازی از ۹ بازی خود در جام جهانی را باخته است که بیشترین باخت در میان کشورهای اروپایی محسوب می‌شود. اگر آنها بخواهند حداقل یک تساوی برابر برزیل کسب کنند، باید عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارند.

ترکیب احتمالی:

برزیل: الیسون، دنیلو، تیاگو سیلوا، مارکینیوش، الکس ساندرو، پاکتا، کاسمیرو، رافینیا، نیمار، وینیسیوس جونیور، ریچارلیسون

صربستان: ساویچ، میلنکوویچ، میتروویچ، پاولوویچ، ژیوکوویچ، لوکیچ، گودلی، کاستیچ، تادیچ، ساویچ، ولاهوویچ

پیش بینی نتیجه:

برزیل دو - صربستان صفر

کد خبر 621456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.