پاداش ۴۷ میلیاردی بن‌سلمان به ملی‌پوشان عربستان بابت پیروزی برابر آرژانتین!

محمد بن‌سلمان پادشاه عربستان در نظر دارد بابت پیروزی تیم‌ملی فوتبال این کشور مقابل آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۲۲ به بازیکنان عربستان پنج میلیون ریال معادل ۴۷ میلیارد تومان پاداش بدهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظهر امروز _سه‌شنبه یکم آذرماه_ تیم‌ملی فوتبال عربستان در هفته‌اول رقابت‌های مرحله‌گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه لوسیل به‌مصاف تیم‌ملی قدرتمند آرژانتین رفت و در کمال ناباوری با نتیجه ۲ بر یک این تیم را شکست داد.

پیروزی مهم و تاریخی عربستانی‌ها در بازی امروز به‌طرز وحشتناکی در رسانه‌ها بازتاب و تمجید اهالی دنیای فوتبال را به‌دنبال داشت و نخستین شگفتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ را رقم زد.

از همین‌رو شنیده می‌شود محمد بن‌سلمان پادشاه کشور عربستان در نظر دارد بابت پیروزی فوق‌العاده مهم تیم‌ملی این کشور مقابل آرژانتین، به‌هر کدام از بازیکنان مبلغ پنج میلیون ریال عربستان معادل ۴۷ میلیارد تومان پاداش دهد که هم اقدام و هم رقم پاداش در نوع خود شگفت‌انگیز است.

بن‌سلمان همچنین اعلام کرد فردا عربستان تعطیل رسمی خواهد بود تا مردم بتوانند به مناسبت برد تاریخی و بزرگ این کشور مقابل آرژانتین جشن و پایکوبی کنند.

کد خبر 621391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.