ساپینتو: تا قبل از دربی به صورت تدریجی، مشکلات تیم را برطرف کنید

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی خانواده بازیکنان از آن‌ها درخواست مالی دارند که نمی‌توانند فراهم کنند، اذیت می‌شوند. شما یک تعهد بزرگی را امروز دادید و می‌دانیم کارتان خیلی سخت است، اما مهم حل مشکلات است که شما هم برای انجام آن در حال تلاش هستید، این تیم لایق بهتر از این ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال استقلال علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه در تمرین این تیم حضور یافت و با بازیکنان و کادر فنی استقلال صحبت‌هایی در رابطه با قرار دادها انجام داد که در ادامه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال خطاب به مدیرعامل باشگاه، گفت: خیلی ممنون که آمدید و در خصوص مسائل مختلف، شفاف سازی کردید. این بازیکنان یک جام آوردند که در استقلال به دست نیامده بود و تاریخ سازی کردند. وقتی خانواده بازیکنان از آن‌ها درخواست مالی دارند که نمی‌توانند فراهم کنند، اذیت می‌شوند. شما یک تعهد بزرگی را امروز دادید و می‌دانیم کارتان خیلی سخت است، اما مهم حل مشکلات است که شما هم برای انجام آن در حال تلاش هستید، این تیم لایق بهتر از اینها است.

وی ادامه داد: سعی و تلاش خود را بکنید و نگذارید زمان زیادی بگذرد. لطفاً تا قبل از دربی هم در صورت فراهم شدن شرایط، قدم به قدم و به صورت تدریجی مشکلات تیم را برطرف کنید. ما یک تیم هستیم و یک هدف داریم و می‌خواهیم قهرمان شویم.

با توجه به طولانی شدن جلسه امروز بازیکنان و اعضای کادر فنی با مدیرعامل باشگاه استقلال و هماهنگی انجام شده، تمرینات استقلال از ظهر فردا آغاز خواهد شد.

کد خبر 620618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.