شهرداری پیشرو در برنامه‌ریزی شهری است

شهردار شهرکرد گفت: مدیریت شهری نه تنها در زمینه فرهنگی بلکه در تمام بخش‌ها آمادگی لازم را برای همکاری با تمام دستگاه‌های متولی در راستای توسعه شهر دارد، چراکه شهرداری پیشرو در برنامه‌ریزی شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _شنبه بیست‌وهشتم آبان‌ماه_ در دیدار با امام جمعه موقت شهرکرد و جمعی از روحانیون، با بیان اینکه هر شهری با هویت فرهنگی‌اش شناخته می‌شود، اظهار کرد: آنچه هویت فرهنگی یک شهر را می‌سازد، باورها و آداب و رسوم مردم آن شهر است که از گذشتگان برجای مانده است.

وی افزود: شهرکرد به عنوان مرکز استان باید در حوزه‌های مختلف شهرسازی، عمرانی، فرهنگی و آموزشی حرفی برای گفتن داشته باشد.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: مدیریت شهری نه تنها در زمینه فرهنگی بلکه در تمام بخش‌ها آمادگی لازم را برای همکاری با تمام دستگاه‌های متولی در راستای توسعه شهر دارد، چراکه شهرداری پیشرو در برنامه‌ریزی شهری است.

واحدیان وظیفه مجموعه شهرداری و دیگر مسئولان را جلوگیری از ایجاد شکاف بین حوزه مدیریت شهری و مردم دانست و تصریح کرد: لازم است با شفاف‌سازی و برقراری ارتباط با شهروندان فاصله‌های ایجاد شده را کاهش داد.

وی اضافه کرد: نقش شهروندان و مشارکت آنان در تدوین برنامه‌های شهری وظیفه اصلی مدیریت شهری است و باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

شهردار شهرکرد با اشاره به ضرورت جذب سرمایه‌گذار جهت توسعه شهر، گفت: دیدگاه شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌ها جذب سرمایه‌گذار است و طرح‌های سرمایه‌گذاری باید به منظور توسعه شهر مدنظر قرار بگیرد.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم با اهدای گُل از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد و مدیر حوزه علمیه برادران، علما و روحانیت شهرکرد تقدیر شد.

کد خبر 620318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.