عامل ایجاد رعب و وحشت در بازار قیام‌دشت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: دشمن با برنامه‌ریزی و تبلیغات رسانه‌ای سعی در ایجاد اختلال در بازار و کسب و کار مردم دارد، لذا به عنوان خدمتگزار مردم هرگز اجازه چنین اقدامی را به دشمنان نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان امروز _. پنجشنبه بیست و ششم آبان‌ماه_ با اشاره به ناآرامی‌های بازار قیام‌دشت، اظهار کرد: فردی فریب خورده با ایجاد راه‌بندان، تهدید و تحریک کسبه بازار قیام‌دشت مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی موجب رعب و وحشت شهروندان و بی‌نظمی در رونق بازار شده بود، در همین راستا بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری قیام‌دشت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی هویت و مخفیگاه عامل اغتشاش را که قبل از حضور مأموران از محل متواری شده بود را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: دشمن با برنامه‌ریزی و تبلیغات رسانه‌ای سعی در ایجاد اختلال در بازار و کسب و کار مردم را دارد و به عنوان خدمتگزار شهروندان هرگز اجازه چنین اقدامی را به دشمنان نخواهیم داد و امنیت مردم را خط قرمز پلیس می‌دانیم.

کد خبر 620048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.