مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۲۵ آبان‌ماه

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر تیراندازی به مردم در ایذه خوزستان، دسیسه شوم برای دانش‌آموزان، فرد خاطی که به مأموران پلیس شیراز حمله کرد دستگیر شد، ۲۰ نفر از حمله‌کنندگان به کسبه در بازار آهن شادآباد دستگیر شدند و کشف جسد سوخته در خودرو را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ به شرح زیر است:

تعدادی افراد ناشناس شامگاه امروز (چهارشنبه) به سمت مردم و مأموران نیروی انتظامی در شهر ایذه تیراندازی کردند.

بیشتر بخوانید

مرد جوانی که قصد داشت به دانش‌آموزان شرق تهران مواد مخدر بفروشد، با حضور به موقع پلیس دستگیر شد. اواسط آبان‌ماه جاری مدیر یکی از دبیرستان‌های شهرک رضویه شرق تهران با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و گفت: مرد جوانی در نزدیکی این مدرسه تردد می‌کند که به نظر می‌رسید مواد فروش است و قصد اغفال دانش‌آموزان را دارد.

بیشتر بخوانید

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفت: مرد میان‌سالی که مدت‌ها بود برای اورژانس مزاحمت ایجاد می‌کرد، با حکم دادگاه بازداشت شد.

بیشتر بخوانید

سردار محسن عقیلی، فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور اظهار کرد: کارکنان پلیس فرودگاه بندرعباس موفق شدند فردی را که با اجیر کردن چند نفر قصد انتقال مواد مخدر به کشورهای حوزه خلیج فارس را داشت شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: نظم و امنیت در شیراز برقرار است و با متخلفانی که امنیت شهر و کشور را برهم بزنند، برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط‌عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از حریق لکوموتیو باربری با دو مصدوم، خبر داد.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط‌عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مأموریت اورژانس هوایی برای انتقال یک مصدوم از سمیرم به اصفهان خبر داد.

بیشتر بخوانید

۲۰ نفر از اراذل و اوباشی که برای تعطیل کردن بازار آهن شادآباد با کسبه درگیر شده و تعدادی از آن‌ها را با شلیک گلوله زخمی کرده‌بودند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از تیرماه سال ۹۵ به دنبال پیدا شدن یک خودرو زانتیا سوخته در اسلامشهر آغاز شد. با کشف این خودرو مأموران به بررسی پرداختند و جسد سوخته راننده که قابل شناسایی نبود با دستور قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد. کارشناسان پزشکی قانونی آتش سوزی را عمدی تشخیص دادند.

بیشتر بخوانید

سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور از دستگیری ۱۱ نفر که کسبه بازار تهران را تهدید کرده بودند و اجازه بازگشایی مغازه‌ها را نمی‌دادند، خبر داد.

بیشتر بخوانید

بررسی‌های ویژه قضائی در پرونده همسرکشی با متادون، در حالی ابعاد جدیدی از این جنایت تکان‌دهنده را فاش کرد که دو متهم دیگر نیز به خاطر همدستی با زن جوان دستگیر شدند و مقابل میز عدالت ایستادند. این قتل هولناک که فقط با ارسال یک پیامک به فرد غریبه لو رفت و به ماجرایی عجیب و پیچیده تبدیل شد، از نیمه دوم مهر گذشته هنگامی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

امروز وقت رسیدگی به یک پرونده قتل بوده است که طرفین پرونده در دادگستری با هم درگیر و این درگیری منجر به تیراندازی بین طرفین می‌شود و بر اثر آن شش نفر از خانواده قاتل و دو نفر از عابرین و رهگذران مجروح می‌شوند.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: باند قاچاق مواد مخدر منهدم و ۱۳۰ کیلو تریاک کشف شد.

بیشتر بخوانید

نخستین ساعات بامداد جمعه بیستم آبان، مأموران کلانتری جنت‌آباد در تماس با بازپرس میثم حسین‌پور از کشف جسد زن میانسال در خانه‌اش واقع در طبقه دوازدهم یک برج خبر دادند. با اعلام این خبر، بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و جسد زن ۵۸ ساله را که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود و از زمان مرگش حدود ۳۶ ساعت می‌گذشت، داخل خانه مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: اجرای طرح دستگیری دلالان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

سی‌ام شهریورماه، مرد جوان سوار بر یک موتورسیکلت جسد مجهول الهویه‌ای را با خونسردی در کنار سطل زباله‌ای واقع در خیابان فلاح مقابل چشم مردم رها کرد و متواری شد. بلافاصله موضوع در دستورکار محمدجواد شفیعی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

جانشین پلیس پیشگیری تهران گفت: سارقان حرفه‌ای لوازم خودرو دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

شب بیستم آبان، جوان گل فروش مشغول فروش گل‌هایش بود که ناگهان سروصدای عجیبی از گل فروشی به گوش رسید. رهگذران و کسبه محل در حالی به آن سوی میدان ابوطالب مشهد خیره شدند که نزاع هولناکی در گل فروشی رخ داده بود. در این میان، جوان ۲۸ ساله‌ای که از دوستان گل فروش بود هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و نقش بر زمین شد.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت گفت: موتور سیکلت‌های سرقتی به ارزش ۱۱ میلیارد ریال درد این شهرستان کشف شد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ عبدالله فاتحی رئیس پلیس آگاهی استان کردستان، اظهار کرد: نهم آبان امسال، خانواده‌ای با عنوان اینکه فرزندشان مفقود شده است به پلیس آگاهی مراجعه کردند و با تشکیل تیمی از کاراگاهان آگاهی، مسئله بررسی و مشخص شد که مبلغ ۲۰۷ میلیون تومان از حساب فرد ربوده شده برداشت شده است.

بیشتر بخوانید

اوایل شهریور امسال دختری جوان از خانه‌شان در یکی از محله‌های شهر اهواز بیرون رفت و ناپدید شد تا اینکه بعد از چند هفته پیکر نیمه جان او در یک خوابگاه در تهران پیدا شد. او در بیمارستان بستری شد، اما ۱۹ شهریور در آنجا فوت کرد. در جریان تحقیقات مشخص شد دختر جوان در دام سیاه یکی از کارکنان مغازه مشاوره املاک که خودش را عکاس حرفه‌ای معرفی کرده بود، افتاده و فوت شده است.

بیشتر بخوانید

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی خوزستان، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل روز هفدهم آذرماه سال ۱۴۰۰ در یکی از مناطق شهرستان اهواز و متواری شدن قاتل، تحقیقات ویژه کارآگاهان پلیس از همان لحظات اولیه آغاز شد. در تحقیقات تخصصی مأموران پلیس مشخص شد مقتول توسط برادر خود که فردی شرور و دارای یک فقره سابقه قتل بوده، به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید

نیمه شب پنج شنبه مرد میان‌سالی سراسیمه به کلانتری جنت آباد مراجعه کرد و با ابراز نگرانی به خاطر بی‌خبری از خواهر ۵۸ ساله خود، از پلیس در پیدا کردن او تقاضای کمک کرد. مأموران پلیس با ورود به خانه زن میانسال واقع در طبقه ۱۲ یک برج با پیکر غرق در خون او مواجه شدند که با اصابت هفت ضربه چاقو به گردن و دیگر نواحی بدن به قتل رسیده بود.

بیشتر بخوانید

شانزدهم مهر امسال بود که مردم قلعه گنج روز پر التهابی را سپری کردند. همه جا حرف از زن جوانی به نام سمیه بود که به دست یک مأمور پلیس درست وسط خیابان و مقابل چشمان فرزندش با شلیک اسلحه کلت کمری به قتل رسید اما همه ماجرا به این جنایت هولناک ختم نشد و انگار دومینوی اتفاقات بد روی ریل حرکت قرار داشت: قتل سمیه محمودی نژاد، حمله خانواده‌اش به کلانتری و تیر خوردن برادرش، اقدام به خودکشی مادرش و سکته پدرش!

بیشتر بخوانید

کد خبر 619898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.